środa, 15 sierpnia 2012

Scenariusz / by ita

Dzisiaj już 2 notka ;D . Nie mam siły wiec ns szybko :

W Poprzednim House of Anubis -s-

-Pojawia się Bella -

B:To nie koniec !
B:Ale ja naprawdę chcę wam pomóc .
P:Yhym .. już raz nam pomogłaś ... odpowiedź brzmi : NIE  WOLIMY ŻEBY NINA ŻYŁA .
B:Czy mogę coś powiedzieć ?
F:Zależy co .
B:Chodzi o to że Nina musi umrzeć !

A:Może jeszcze do tego frytki ? Słuchaj duchu czy czym tam jesteś , jesteś powietrzem , nic nie wartą kupą tlenu która utrudnia życie innym , daj sobie siana bo i tak nic tu nie zdziałasz więc ...
E:Idź sobie i nigdy nie wracaj , mamy jeszcze troszeczkę rozumu ..

B:Ludzie , wy chyba powariowaliście ! Nina w towarzystwie Wampira robi się słaba ... A o dwóch wampirach koło niej to nie ma mowy a o 4 to .. U ... sami widzicie dzieje się to ! 

F:Nie chciałem być tym czym jestem teraz , znasz jakiś sposób na odwrócenie tego .
'
F:Czyli co mam zrobić , wypić zjeść .
B:Wypić krew wybranej .

E:Czekaj , co ?

-Fabian podchodzi i piję troszeczkę krwi Niny z jej ręki -


F:Nina !!
N:Kochany braciszek !
F:Nino ?
N:Przepraszam , nie wiem co zmusiło mnie tak do ciebie powiedzieć .
F:A ja wiem kto .

-patrzy a za oknem stoi Brad . Brad wchodzi przez okno do pokoju-


B:Skoro ty jesteś człowiekiem , to ja też .

-Brad dostaje sms'a -

To że wy jesteście ludźmi , 
to tylko ułatwia mi sprawę.
A jeśli nie wiecie o co chodzi
to Nina zginie .


                     Sam ;* xxychopatów . 

//House of Anubis\\


A:Ale czekajcie , to wszystko nie trzyma się kupy , skoro Brad znów jest człowiekiem to dlaczego dalej może manipulować Niną ?
B:Nie wiem , Tylko na nią to działa .. ale ona musi coś do mnie czuć !
N:NIE KOCHAM CIĘ !
B:Ale jakieś uczucie do mnie żywisz .
N:Owszem ale NIENAWIŚCI !
B:Też cię kocham ! 
E:Spokój ! Według mnie powinniśmy chronić Ninę .
P:Wow ! Brawo ! Może będziesz jeszcze spał koło jej łóżka żeby mieć pewność że nic jej się nie stanie !
E:O co ci znowu chodzi ?
P:Chodzi mi o to że wy wszyscy zakochujecie się w Ninie ! Nie wiecie o tym .. jeszcze ! Ale popatrzcie ! Najpierw Fabian , potem Brad następnie Jerome a teraz Eddie! Nawet Mick był z nią na randce ! Już nawet Amber nikt nie zauważa oprócz Alfiego ! To się staje nudne ! Nino , nienawidzę cię !
E:PAtricio !
F:To było podłe !
B:To że nikt cię nie lubi to nie sprawa Niny !
P:Nawet teraz ją bronicie !
E:Patricia ! Uspokój się !
P:Nie uspokoję się ! Nigdy ! A ty wielka Wybrana , zacznij żyć normalnie , bo za chwilę stracisz nawet Fabiana . A z resztą i tak zawsze wolał Joy ..
A:Patricia ! Wyjdź z tond !
P:To mój pokój !
N:Nie ma sprawy ! Ja z tond wyjdę i zamieszkam w pokoju z Jeromem i Alfie'm !
P:No chyba nie !
N:No chyba tak !

-Nina wybiega -

F:Nino !! Czekaj ! no chwilę !

-Fabian dogania ninę dopiero w pokoju Viktora ,w chodzi za nią -

V:Tak ?
N:Nie chcę juz mieszkać z Patricią !
V: Nic z tego . Proszę tu mam nową rozpiskę . Miałem wam ją właśnie pokazać . Pokarz ją wszystkim .!


-Pokój Sibuny -

N:Prosze , nowa rozpiska , nie miałam na nią wgl wpływu . 


                  POKOJE W DOMU ANUBISA -by Victor 

Na górze :

1.-Były pokój NIny i Amber - Jerome  , Amber , Patricia .
2.-były pokój Mary , Patrici i Joy - Fabian , Alfie , Mick
3.-były pokój Fabiana i Eddiego - Eddie , Nina , 
4.-były pokój Jeroma i Alfiego - Joy . Mara .

A:Czekaj , czekaj , czekaj ! Mick wraca ?
N:Widocznie tak . 
E:Nino , czyli będziemy razem w pokoju .
N:Można się pozamieniać . Zróbmy mu swoja rozpiskę .

-Gabinet Viktora -

N:Dzień dobry .
V:Czego znowu ?
F:Mamy dla pana naszą rozpiskę .
V:Co ?
F: życzymy miłego dnia !
N,F:Dowidzenia !

Rozpiska pokoi w Domu Anubisa - By uczniowie ( PISMO NINA )


1.-Były pokój Niny i Amber - Amber i Nina
2.-były pokój Mary , Patrici i Joy - Mara Patricia Joy
3.-były pokój Fabiana i Eddiego - Eddie , Fabian i Mick
4.-były pokój Jeroma i Alfiego - Jerome i Alfie .

-Salon -

A:I jak ?
N:Raczej się zgodził .Pójdę na chwilę do pokoju po komórkę .

- 2 minuty później -

N:Zapomniałyście ! Jutro jest otwarcie nowej sali gimnastycznej !
A:aaa ! Szybko , do sklepów !
N:Aber jestem zmęczona , i nie pójdę z Patricią !
A:I tak bym tej zołzy nie wzieła ! Choć!!


-6 godzin później -

A:Hej ! Wszyscy już sie przeprowadziwszy ?
F:Tak .No pokażcie co tam macie .
N:Dobra ale tylko tobie .

-Pokój Amber i Niny -

A:Dobra to są moje sukienki :
z7749211X,Sukienki-na-wesele--Lipsy-London-286-zl.jpg

F:Nie za dużo ich ?
A:No chyba będe sie przebierać ! Każda co godzinę !
F:Moze lepiej Nino ty pokarz swoje , na pewno wszystkie sa piękne .
N:No to te se moje :


sukienka-lipsy-london.jpg

F:Wow . I na serio musiałaś kupić dwie takie same sukienki w innym kolorze ,
N:Amber nalegała !
A:Były na przeczenie ! Jutro idziemy po buty!
N:Musimy ?
A:Tak !

Sam:Jak słodko . To która sukienka jest moja ?





C.D.N


















Sorry za byle jaki scenariusz ale jutro nie będzie i po jutrze pewnie następnej części więc napsiałam takie byle co ;PP 







Pozdrawiam xx



Ita:D

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x