poniedziałek, 11 lutego 2013

Scenariusyk xD

                         
                         

Siema !

Przepraszam ok ? Za to że nie było długi żadnej notki ale nie miałam 
dostępu do kompa , a teraz scenariusz amen , x

El:Jaki ?
N:Myślałam nad zrobieniem sobie przerwy ..
A:Co to ma znaczyć .
N:Chcę wrócić do stanów .. na mniej więcej pół roku .
A:Ale nie możesz .. !
N:Chcę żeby moje miejsce na ten czas zajęła Elenor . Co ty na to ?
El:To miłe ale ..
A:Ona nie może i koniec kropka .
N:Amber wolisz żeby była to osoba której nigdy nie widziałaś ?
A:Nie ..
N:NO właśnie .
El:Kiedy jedziesz ?
N:Dzisiaj a właściwie zaraz .
A:Co ? Nie !
N:O 11:20 mam samolot a taksówka .. o już jest .
A:No a twoje rzeczy ?
N:Trudy załadowała mi je rano .
A:Czyli to już ?
N:Ohh .. Amber faj spokój !
A:Ale będę dzwoniła codziennie !
N:Możesz nawet 5 .. *Przytula Amber* Pa Amber , do zobaczenia , *Macha do Elenor* Paa !
El:Pa !

-Taksówka wraz z Niną i jej rzeczami znika powili z oczów dziewczyn -

A:Co teraz ?
El:Bo wiesz .. właściwie to ja już mam ze sobą ubrania . Wiedziałam o tym wcześniej ..
A:Pewnie ! Jak zawsze Amber dowiaduje się na końcu ! Choć .

-Wchodzą do domu Anubisa -

F:Co to ma znaczyć ?
A:Elenor będzie z nami mieszkać pół roku .. do puki nie ma z nami Niny .

-Pół roku później , Jabian is real , Elenor pogodziła się z Fabianem -

-śniadanie (są : Jerome , Mara , Amber , Fabian i wchodzi Joy)-

Jo:Heej ! *Siada na miejscu Niny*
F:Hej ! *Całuje ją w policzek*
A:*chrząka xD * Fabian ?
F:Tak .
A:Wiesz jaki dziś dzień ?
F:*Obejmuje ramieniem Joy* Nie mam pojęcia .
A:Oby na pewno ?
F:aaa ... dzisiaj idę z Joy na spacer .
A:Boże ale ty jesteś tępy ..
F:Mów sobie co chcesz . Idziemy do szkoły ?
Jo:emm .. jasne ,

-Joy i Fabian wychodzą -

A:Jak można zapomnieć ...
J:Amber ?
A:co ?
J:My wszyscy nie wiemy co dzisiaj jest .
A:A widzisz tu gdzieś Elenor ?
J:Nie ?
A:No właśnie .
J:aaaaa .. Dzisiaj Nina wraca .
A:Brawo geniuszu .
J:Ej nie bądź chamska .
A:*Rzuca w niego winogronem*Taka moja natura .

-Do salonu wchodzi Nina , wygląda taK :
z odrobiną złota-

A:Nina ! *Podbiega do niej i mocno ją przytula *
N:Widzisz Amber , wytrzymałaś .
A:Jakoś .
J:Hej Nina .. wiesz że Fabian .. *Mara dźga go łokciem i robi minę typu - zamknij się - *
N:Co Fabian ?
J:Już nic .. już nic .
N:Dobrze .. idziecie do szkoły ?
M:Tak za 5 minut a co ?
N:Poczekacie na mnie ... tylko szybko się przebiorę .
J:Na ciebie Nina zawsze ..
N:DObra dzięki !

-5 i pół minuty później xD -

N:Jestem !
J:Spóźniłaś się ..
N:Daj spokój to tylko pół minuty .
J:Aż pół minuty . Dobra chodź .
N:A gdzie Amber i Mara ?
J:Musiały iść wcześniej bo Sweet cos od nich chciał . Idziesz czy nie ?
N:Idę , idę ..

- Do szkoły wchodzi Nina i Jerome widzą Fabiana i Joy trzymających się za rękę -

N:A to co ?
J:O tym *Wskazuję na Jabian* chciałem powiedzieć ci przy śniadaniu ale sama widziałaś jak sytuacja się rozwinęła . choć .

-Nina i Jerome przechodzą obojętnie obok Joy i Fabiana , jedynie pote, Jerome się obraca i posyła chamski uśmieszek Fabianowi -

F:*Uderza się w twarz z liścia xD* Czy .. czy to była Nina ?
Jo:*Mówi w panice* Nie ! Zdawało ci się !
F:Aby na pewno ?
Jo;Dalej o niej myślisz !
F:Nie .. nie .. *Odchodzi od Joy*
Jo:Kurwa ..

-Fabian wchodzi do klasy , zauważa Ninę , podbiega do niej i siada koło niej -
-Nina jest odwrócona od Fabiana-

F:Hej .. słuchaj bardzo mi kogoś przypominasz .
N:To nie możliwe ..
F:Wiem ... ale .. 
N:Daj spokój ..
F:*Łapie za ramię dziewczynę i odwraca ją w swoją stronę* Nina ..

C.D.N

Sorry że tak przeskakiwałam xD

A teraz grafika :


Według mnie szczytem chamstwa było założenie ubrań Amber przez Joy . 
Owszem ładnie jej no ale bez przesady ..

Tu Joy bardzo mi się podoba .. wygląda zajebiście !
I taką Joy chcę widzieć *.*

   
   
   
   


   
    

OMFG *.* Kocham tą scenę ! Moja jedna z ulubionych <3

To tyle !

Do nastęonego , x

Ita<3





5 komentarzy:

  1. Yyyy dałaś Jabian żalll

    A teraz Nina wróciła ciekawie ;)
    Boskiii;****

    Kiedy naxt?
    Fabinka;*************

    OdpowiedzUsuń
  2. Scenariusz extra!!
    Od razu przepraszam za spam, ale nie mogłam się powstrzymać! Zapraszam na mojego bloga i zachęcam do skomentowania mojego ostatniego postu oraz d dołączenia sie do obserwujących! :D
    BLOG: housee-of-anuubis.blogspot.com/
    Pozdrawiam. ; 33

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x