piątek, 1 lutego 2013

Scenariusz

                     

Siema !
Nie wiem co powiedzieć .. obejrzałam kolejny odcinek HOA i chce mi się płakać ze złości ! Naprawdę !
Jeśli nie oglądałeś odcinka a chcesz sobie zrobić niespodziankę nie czytaj tego -> Wiecie co mnie wku*wia?
Najpierw Mick .. potem Nina .. teraz Amber .. następna będzie Mara bo nie zagra w 4 sezonie jeśli będzie .
Jeśli będzie 4 sezon w składzie ,, SIBUNY" : Fabian , Alfie , Patricia , KT i Eddie to ja za taki sezon dziękuję ! Sama się zastanawiam jak można tak super serial zepsuć ! Dla mnie najlepszy był 1 sezon i dla mnie prawdziwy dom Anubisa skończył się na 2 sezonie .. Niesamowicie wkur*ia mnie KT ! Za kogo ona się ma ! A Fabiana porypało czy coś ? Eddie na przywódcę sibuny ? No kurwa nie przesadzaj co ! Dla mnie 
to już nie jest dom anubisa tylko jakieś gówno . Sorry not Sorry ! <- dobra bo się rozpisłam ale sorry po prostu jestem strasznie wściekła ! W dodatku moja mama złamała rękę .. jeśli będzie wszystko w porządku to za 6 tygodni ściągnie gips .. jeszcze będzie miała operację .. wszystko mi się powoli i boleśnie wali ..

Scenariusz : 

- ,, pik , pik , pik '' dźwięk aparatury zagłuszał wszystkie myśli Niny , chciała otworzyć oczy ale nie mogła .. dlaczego ? zastanawiała się .. próbowała ruszyć ręką .. nic .. potem nogą .. też nic .. wiedziała że nic nie może zrobić więc postanowiła wsłuchać się w dźwięki w okół niej by dowiedzieć się więcej o swoim stanie..-

El:*Mówi oburzona* Jaka śpiączka ! No chyba pan oszalał ! Niech ją pan wybudzi i nie robi z siebie kretyna !
D:Panno Elenor . Proszę się uspokoić !
El:Ja uspokojić ? No chyba nie ... pan jest widać mało doświadczonym lekarzem bo nawet człowieka nie umie wybudzić !

-Gdy Nina usłyszała słowa Elenor zaczęła śmiać się w duchu .. co jak co ale ta dziewczyna umiała dogadać -

D:Wybudził bym ją ale boję się że znowu zaśnie od pani nie zamykającej się jadaczki !
El:No przepraszam bardzo ale myślałam że wcześniej mówił pan głupoty ale teraz to już pan przesadził !
Niech ją pan wybudzi .. proszę ..
D:Dobra powiem pani coś . Ona musi wybudzić się sama . Jeśli wybudzi się do 24 godzin to wszystko ok jeśli no to ..
El:*Mówi w przerwami* Nie .. musi .. pan kończyć .
D:Dobrze .. Jak się wybudzi to proszę dać jej wypocząć .
El:Dobrze ..

-Tymczasem w domu Anubisa , w pokoju Amber jest : Patricia , Fabian , Alfie -

F:*Mówi wkurzony*Gdzie jest Nina ..
A:Ja .. nie wiem .
F:*krzyczy* Gdzie jest Nina !
P:Fabian .. spokojnie !
F:Ona coś wie i nie chce mi powiedzieć !
A:Ja .. ja nic nie wiem .
Al:Przestań Amber ..Było cię słychać w klasie ..
F:Amber błagam .. powiedz mi !
A:Ale ja obiecałam ..
F:*Bierze głęboki wdech* Czyli jednak wiesz gdzie jest ..
A:Tak ..
P:Skoro obiecałaś że nie powiesz Fabianowi to spokojnie możesz nam powiedzieć ..
A:Wiem że mu powiesz ..
P:Ty obiecywałaś . Ja nie .
A:Oughh ! Powiem wam .. Nina jest ..

-W Tym momencie dzwoni telefon Amber a na wyświetlaczu pojawia się ,, Nina <3 '' -

A:To Nina .
F:*Wyrywa telefon Amber*Daj mi to !
A:Nie .. czekaj ! Fabian !

F:Halo ! Nina ! gdzie ty do cholery jesteś !
El:Halo ? Fabian ?
F:Ty .. ty .. nie powiem tego bo nie wypada .. GDZIE JEST NINA ?
El:Spokojnie ..
F:Spokojnie ? Spokojnie ! Ja cię proszę ! Nie znamy się od wczoraj !
El:Nina ma raka ..
F:*Mówi prawie nie słyszalnie* Co ?
El:*Bierze głęboki wdech* Przyjedź do szpitala . Amber ma adres ..
F:Ok .. który pokój ?
El:Sześćdzieeeeeeeeesiąt .. dziewięć .
F:Ok .. zaraz będziemy .
El:Nina ?
F:Co co się dzieje ?
El:O Boże .. ona .. ona .


C.D.N


Sorry za taki dziwny scenariusz ale za bardzo nie mam humoru .. znowu . 
Nie będę spamować wam tu gifami które i tak widzieliście setki razy .


Nara , x

Ita. 


3 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x