poniedziałek, 4 lutego 2013

*Le scenariusz . / by Ita

                    
Siema !
Dzisiaj nie będę się rozpisywać oprócz jednej rzeczy . Ktoś spytał mnie w komentarzu dlaczego nie lubię ojca Amber .. przemyślałam tą sprawę i myślę że moją wypowiedź trochę źle skonstruowałam . Po prostu za nim nie przepadam gdyż nie chciał spełnić marzenia Amber .. dopiero jej przyjaciele musieli się za nią wstawić . Myślę że byłoby inaczej gdyby nie Viktor -,- . Bez zbędnego przeciągania ..

-Elenor i Fabian widzą przez szybę uśmiechniętą Ninę patrzącą w ich stronę , Fabian natychmiast odrywa się od Elenor i chcę wejść do Niny lecz zatrzymuje się gdy słyszy ... (Nina przygląda cię całej sytuacji za okna)-

L:Panie Rutter ! Proszę stać !
F:O co chodzi ?
L:Nie może pan wejść do Niny .
F:Dlaczego ? No chyba pan żartuje .
El:Spokojnie Fabian . Załatwię to .
L:O Boże ..zaczyna się ..
El:Proszę pana  ... rozmawialiśmy już nie jeden raz i myślę że musimy to zrobić jeszcze raz .
L:Dobrze ... niech pani kontynuuję .. skoro musi .
El:Nie rozumiem co panu znów odwala .. tym razem nie chcę pan nad do niej wpuścić ..
L:Zdecydowaliśmy się podjąć ostrą chemioterapię .
El:I z związku z tym?
L: Unoszą się w tej sali opary szkodliwe dla zdrowia .
El:To jej nie szkodzą a nam tak ?
L:One ją leczą .. was niszczą .
El:No ale przez 5 minut chyba nie umrzemy nie ?
L:Lepiej nie ryzykować .
El:Ale pan nie ma prawa nam tego zabraniać !
L:Mam !
El:No chyba nie !
L:Proszę uspokoić siostrę , kuzynkę koleżankę czy czymś tym co jest !
F:Nie mam takiego zamiaru bo ona ma rację !
El:Spokojnie Fabian . Widać nawdychał się tych swoich ,, szkodliwych'' oparów . 
F:To nie w porządku .

-Lekarz odchodzi , Fabian i Elenor obracają się w stronę Niny , Nina woła ich gestem ręki ..Fabian kiwa głową na ,, Nie '' co zasmuca Ninę -

F:Mam pomysł ..


C.D.N

Sorry że tak krótko ale nie mam czasu .. jeszcze tyle nauki .. ughh .. 
Na koniec grafika :

Te Gify ukazują idealne STARE House of Anubis (Wiem na jednym jest KT xD ):


Fabina *.*


Amfie ;')



Dobra To tyle !

Nara , x

Ita:3

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x