wtorek, 19 lutego 2013

Opowiadanie [3] ~ By Ita

                           

Przepraszam że tak długo nic się nie ukazało ale szlaban i wgl .. w dodatku moje oceny to : 1 i 2 na zmianę . Muszę się poprawić wiem .. mam 20 minut na napisanie . Przepraszam za błędy jakie będą i treść . To opowiadanie będzie barrdzo krótkie . Przepraszam .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Serce dziewczyny zaczęło coraz szybciej bić .. wiedziała że prędzej czy później będzie musiała się z nim spotkać. Nie chciała by to nastąpiło tak szybko, -Otwórz to bo wyważę drzwi ! - Usłyszała wrogi rozkaz bo tak można to nazwać od chłopaka. Bała się .. nie wiedziała co zrobić. Gdyby nie otworzyła mu to wyważył by drzwi i byłby jeszcze bardziej wściekły. Nina po chwili namysłu otworzyła drzwi. Nie wiedziała jakiej reakcji mogła spodziewać się po chłopaku , ku jej zdziwieniu on po prostu ją przytulił. Dziewczyna odruchowo odwzajemniła uścisk. Zaczęła płakać .. nie wiedziała dlaczego, po chwili usłyszała słowo na które tak długo czekała - przepraszam -. Popatrzyła zapłakanymi oczami na chłopaka. Teraz były inne .. takie spokojne ? kochające ?  -Obiecuję, że już nigdy cię nie skrzywdzę, tylko powiedz mi, dlaczego wtedy
.. 5 lat temu .. zniknęłaś - usłyszała po chwili Nina. Co miała mu odpowiedzieć ? Przecież dobrze wiedział
dlaczego .. w co on gra ? Czy on naprawdę nie widzi że źle robi ? Dziewczyna po chwili namysłu powiedziała -To ty naprawdę nie wiesz ?- Chłopak pokiwał głową na ,, nie '' po chwili dodał -Co ci się stało w nadgarstek ?-. Co mu miała odpowiedzieć ? Patrz co zrobiłeś ? A może nic się nie stało ? pff ..  Nie będzie ze mnie robił idiotki .. o nie ! Te czasy się skończyły ! Dziewczyna gwałtownie odskoczyła od chłopaka po czym powiedziała -Dlaczego robisz ze mnie idiotkę . Wtedy jak zdradzałeś mnie z Joy , jak mnie biłeś , poniżałeś .. wiesz jak to bolało .. do teraz boli .. przez ciebie musiałam chodzić do psychiatry żeby się otrząsnąć po tym co się stało .. a ty masz jeszcze czelność pytać mnie dlaczego odeszłam ?- Nina znów się rozkleiła .. ostatnimi czasy często się jej to zdarzało .. widziała zakłopotanie na twarzy Fabiana. A może on tego nie pamięta ? - pomyślała , może on jest tak zły że wszystko co się dzieje wokół niego nie ma znaczenia .. złość , agresja , ból .. nie widzi tego .. Bo nie chce tego widzieć. -Przepraszam - powiedział i wyszedł z pokoju Niny. Po 5 minutach Nina dostała sms'a .. numer nieznany ,, Co ty tu kurwa robisz ? Obserwuję cię ! JJ '' . Boże jakie to oczywiste . JJ czyli Jo Jo .. czyli Joy. Ale co ona robi w Londynie ?
Co mam teraz zrobić ? Pomyślała dziewczyna .. Postanowiła iść do Fabiana. Wyszła z pokoju .. zobaczyła Ją i Niego w uścisku i w namiętnym pocałunku .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Boże ! Co ja napisałam ! PRZEPRASZAM za to GÓWNO !

Amen , xx

Ita<3






\

5 komentarzy:

  1. Jakie gówno?To jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie , to jest mega *.* Krótkie a cieszy hahah xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne i nie krytykuj siebie świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Anonimkiem ;) Piszesz bosko. Z niecierpliwością czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x