piątek, 8 lutego 2013

Scenariusz :D

       
Siemaa !

Oglądałam nowy odcinek i jak widzę KT robiącą znak sibuny to coś we mnie się łamie ..
Bez wstępu :D Scenariusz:

-I właśnie w tej chwili Nina budzi się ze swojego snu , rozgląda się po pokoju , widzi Fabiana śpiącego w jej łóżku , widzi śpiącą KT i obok siebie Amber , patrzy na zegarek .. 9:30-

A:*Budzi się*Dzień Dobry !
N:Amber ?
A:*Bierze lustro i patrzy w nie, po chwili je oddaje na swoje miejsce* Tak .. z tego co widziałam w lustrze mogę wywnioskować że jestem Amber . Stało się coś ?
N:Czyli to ... to był sen ? Ale .. on 
A:Nina .. o co ci chodzi ?
N:O nic .. o nic .. 
A:Mam pół godziny do spotkania .
N:Z Elenor ?
A:Tak .. Nina co z tobą ?
N:Wszystko ok .
A:Napewno ?
N:Sama nie wiem ..
A:Masz .. na spotkanie ubierzesz to:
A:A ja to :
(Oprócz butów :D )



N:Ok .

-Budzi się Fabian -

F:*Chowa twarz w dłoniach* To tylko sen ..
N:Fabian stało się coś ?
F:Em .. miałem zły sen .
N:Dobrze .. my z Amber idziemy na spacer .
F:Dobrze .
A:Do za pół godziny .
F:yhymm ..

-Dziewczyny wychodzą z pokoju a następnie z domu Anubisa -

A:Nieźle to wymyśliłaś ..
N:Za ile będzie Elenor ?
A:Powinna być za 10 minut ale *Zauważa idącą Elenor* już jest .

-Elenor podchodzi do dziewczyn , wygląda tak : -

El:Hej ! Jestem Eleonr . A ty *Patrzy na Ninę* zapewnie jesteś Nina , nie mylę się tak ?
N:Tak .. to jestem Amber .
A:hej !
El:hej . Po co chciałyście się spotkać ?
N:Chodzi mi o to *Pokazuję list Elenor do Fabiana* Ty nic nie zrobiłaś Charoltte (Czyt. Szarlot) Prawda ?
El:;Ale .. skąd ty znasz prawdę ? Skąd znasz Charoltte (Czyt. Szarlot) ? Skąd ty to wiesz ?
N:Czyli to prawda ? 
El:Ale skąd to wiesz ?
N:Nie miejcie mnie za idiotkę ale miałam sen .. sen w którym zachorowałam na raka .. a ty .. wszystko mi opowiedziałaś .
El:To niesamowite .
N:Chcesz się pogodzić z Fabianem ?
El:Tak !
N:Pomogę ci w tym . Mam pomysł .

C.D.N

Przepraszam że taki krótki ale dzisiaj miał się wgl nie ukazać więc to i tak dużo xD

Zauważyliście że Joy dobiera się do szafy Amber ?
Nie chcę być chamska ale ona NIE BĘDZIE AMBER i wcale
nie spodoba się Fabianowi , Amen x


NA KONIEC TROSZKĘ GRAFIKI :






Na koniec piękne zdjęcie Nathali :


Ono jest takie : ughudhsdhjad *.*

Dobra to tyle !

Nie wiem kiedy ukaże się następna notka ..

nara ,x

Ita<3


7 komentarzy:

  1. super zapraszam do mnie
    http://scenariuszebyynadzwyczajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a I masz gg albo facebooka a jak tak to podaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na mój e-mail: ItaHouseofAnubis@interia.pl tam ci wszystko podam :)

      Usuń
  3. Ooo.Woow.Niezla niespodzianka.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra scenariusz :)
    Ja odcinka jeszcze nie ogl, ale widziałam zwiastun. O nie, nie, nie!
    Joy nie będzie ani "nową Amber" a tym bardziej "nową Niną" . Nic do dziewczyny nie mam, lubię ją, ale nie, nie i jeszcze raz nie! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny scenariusz. Co do trzeciego sezonu to ja obejrzałam tylko do tego odcinka co Amber przeczytała Fabianowi list od Niny. Więcej nie mogłam znieść. Jestem wielką fanką Fabiny i nie potrafię uświadomić sobie, że to jej koniec. Wolę poczekać na polską premierę HoA.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x