środa, 20 lutego 2013


Opowiadanie  [4] ~ By Ita<3

Znowu ten głupi tytuł posta się nie wyświetla :(

Pamiętamy [*]


Siema .. przepraszam że znowu zaniedbuję bloga !
Ale jak wiecie mam szlaban i tablet został mi odebrany .. wchodzę tylko gdy mogę .. każdą chwilę kiedy mam dostęp do internetu przekazuję blogowi .. ale gdy czasami patrzę co napisałam to .. z resztą nie tylko ja mam takie zdanie że kiepsko piszę ale nie będę was w to wplątywać :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziewczyna gwałtownie przetarła oczy i ten ,, okropny'' obraz znikł.. zdawało jej się to ? Ale dlaczego ? z przemęczenia ? Z miłości ? Ze strachu ? Co mogła zrobić ? Do kogo się udać ? Z Amber dawno straciła kontakt .. z Patricią nie rozmawia od incydentu z Fabianem .. Eddie niósł ją na rękach a ta posądziła ich o zdradę .. Mara ? Mara i Jerome wyjechali .. nikt nie wie gdzie .. po prostu wyjechali bez słowa . Mick ? Mick w Australii .. Alfie? Mieszka gdzieś w Anglii .. Trudy już dawno nie żyje .. zachorowała . Nawet Viktora szlak trafił ale Nina i tak nigdy nie zwróciła by się do niego o pomoc . Dostał jej tylko Fabian . Jej ukochany który dawał w kość, ale Nina wiedziała że nie robi tego specjalnie. Zapukała do drzwi chłopaka .
Po chwili otworzył jej .. zdziwiony ale szczęśliwy. Wiedział że coś jest nie tak .. mimo iż widzieli się może 5 minut temu .. wyraz twarzy Niny był po prostu straszny,-Co się stało ?- Zapytał z troską , -Patrz- pokazała mu sms'a od nie jakiej JJ . -JJ .. czyli Jo Jo czyli Joy- Powiedziała .. Chłopak gwałtownie na nią spojrzał .. Ninę aż przeszedł mały szok .. -To nie możliwe- usłyszała odpowiedź ,-Nie wierzysz mi ?- powiedziała z rozpaczą . -Nie wiem co o tym myśleć .. ale obiecuję że przy mnie nic ci się nie stanie a teraz idź spać- po wypowiedzianych przez niego słowach przytulił i pocałował dziewczynę w czoło po czym lekko się uśmiechną . -Możesz dzisiaj spać u mnie- powiedział .. -Nie ! Nie jestem na to gotowa .. prze .. przepraszam - znów się uśmiechną .. -Błagam tylko nie przepraszaj, Dobranoc a raczej dzień dobry bo dochodzi 5:00- Nina uśmiechnęła się przez łzy .. tak .. nawet nie zdawała sobie sprawy że cały czas płakała , widać człowiek do wszystkiego szybko się przyzwyczaja .. nawet do uczuć . Nina wracając do pokoju myślała nad tym co się stało . Cieszyła się że spotkała na swojej drodze życia taką osobę jak Fabian Rutter .
Każdy ma wady .. a jeśli się kogoś kocha trzeba ja zaakceptować .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kurwa co ja napisałam .. bosz .. przepraszam za to że to czytacie ..


Good Bye :3

Ita, xx

4 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x