niedziela, 15 lipca 2012

Scenariusz / by Ita

Aloha ! <3

Nie mam dużo czasu ;) . Bez przeciągania Scenariusz bez nazwy ;*


F:O ! Na serio Nino ? Tak chcesz się na mnie mścić ?
B:Dostaw ją w spokoju !
F:Nie dostawie TEJ sprawy w spokoju ! Ja po prostu ... kocham Joy .
N:A ja po prostu kocham Brada !
B:A ja po prostu Kocham Ninę a tobie nic do tego !
F:Nino ! Dlaczego mi to robisz !
N:Ale co ja ci robię !
Jo:Wszystko niszczysz ! Najlepiej jak byś wyjechała nie do USA tylko do Afryki ! Był by święty spokój a ze szczęściem umarła byś !

-Wszyscy paczą na Joy ,, wryci '' . Nina płacze i wybiega z sali ''

F:Nino ! 

- Fabian chce wybiedz z sali za Niną ale ręką zaczymuje go Brad -

B:STój i zostań z swoją miłością !

-Brad wybiega za Niną -

F:Jesteś wycieraczką !
Jo:No Fabe's . Choć zatańczymy ...
F:To koniec !

- Fabia wybiega za Niną , zauważa na korytarzu Brada -

F:Gdzie Nina !
B:Wcale jej nie zgubiłem !
F:Musimy ją znaleźć !
B:Amber ! 
A:Tak ?
F:Widziałaś Ninę ?
A:Tak poszła w stornę ... uuu ..
B:Co . uuu ?
A:Poszła w strone torów Kolejowych ...
F:Co ?
A:coś sie stało ?
B:Joy ...
F:Dlaczego jej nie zatrzymałaś ?
A:Nie wiedziałam że znów coś jej zrobiliście !
F:AMber ! 
A:Yhymm ?
F:Pewnie chce wyjechać ?
B:Przyjechał by po nią samochód ! A i była bez bagarzów ?

-Amber nagle zbladła -

F:Amber ?
A:A co jeśli .. ona ... chce się zabić ! -powiedziła łampiącym głosem-
B:O boże ! Szybko musimy tam iść !  
A:Idę z wami !
F:Amber ! Ale bal !
A:Alfie nie umie taczyć ! A ja boje się o moje nowe buty !
B:DObra chodźcie !

- PKP -

-Fabian , Brad i Amber stoją na górce . Widzą nadjeżdżający pociąg i Ninę która z łzami w oczach wchodzi na Tory -

F:Nina ! Nie rób tego !
 
-Nina położyła się na torach -

F:Brad muszę !
B:Nie możesz nas ujawnić !
F:Trudno !
A:Nina !!!!

-pociąg przejechał już po torach a których siedziała Nina i ................................. -


CDN ;*

Dobra lecę ogladać Pamięrniki Wampirów ;33 .

I jak może być taki PkP-kowy scenariusz ? Czy wilocie jakieś ostrze sceny xDD ? . 

Dziękuję za to że wytrwaliście moją nie obecność ;** .

Pozdrawiam xx

Ita<3 

3 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x