wtorek, 24 lipca 2012

Stare ale jare - Filmiki - / by Ita

Hej .

Tak tak ... mam chwilkę przerwy od Pamietników wampirów . POstanowiłam przygotować dla was pare Starych acz kolwiek pięknych filmików o Fabinie *Fabian+Nina=Fabina* . Na początek moje 3 ulubione !

Filmik Pierwszy : Aż chcę się płakać . Ta mina Fabiana ... ta mina Niny .. i wgl ten pocałunek Fabiana z Joy a raczej Joy z Fabianem .. Normlanie nic tylko płakać ! Muzyka śliczna . Piękny moment to cały film .
Filmik drugi : Piękny ale smutny . Ma smutne zakończenie .. opowiada a Fabianie ale bardzo smutno .. na kocu wtrąca sie Joy . Pomysłodawcy filmu należą się naprawdę gratulację za przedstawienie sytułacji Niny , Fabiana i Joy . Muzyka Piękna *.* . Mój ulubiona moment to od 3:17 do 3:27 . 


Filmik przedstawia zerwanie Fabiny i wszystko co stało się przed tym . Na czarno 1 sezon na kolorowo 2 sezon . filmik 10/10 . Po prostu wspaniały ! <3 .


A teraz reszta Filmików wartych uwagi . Jest ich tak wiele . Wybrałam najlepsze (według mnie ;) ) . NIe będę juz ich szczegółowo opisywać . Tylko krótki komentarz ;)
Smutna Fabina z 2 sezonu uchwycona ! ;//


Po prostu wywiera emocje . 






Jest tyle wspaniałych filmów .. Ograniczyłąm się tylko do tych 5 . Były najjjjj <3 .




Głosujcie kogo chcecie następnego w filmikach a raczej jakie pary ;)


Pozdrawiam ! xx






Ita<3

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x