sobota, 28 lipca 2012

Scenariusz + Nowy Wygląd + /by Ita

 Hej ! 


Jak zauważyliście jest nowy wygląd bloga . Nie jestem w pełni przekonana co do baneru wiec możliwe że
jeszcze się zmieni ;) .Sama wymyślałam napisy na baner wiec proszę ich nie kopiować .! Dzisiaj postanowiłam napisać troszkę dłuższy scenariusz ponieważ co chwile dodaje takie ubogie  :D . Dobra zaczynamy !


W poprzednim House of Anubis -S- 


F:Game over cukiereczku !
-Fabian gryzie Ninę -

N:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
A:Fabian! Fabian przestań ! Proszę ! Zabijesz ją !
N:-mówi krztusząc się -Fabian .. przestań ....... ja .... ja ... nie .. mogę ... mogę .. umrzeć ..wy  ... nie ! -Nina mdleje -
A:Fabian skończ !







P:O boże !




A:Ty nie jesteś Fabian ...
B:Brawo .. To ja !
P:Brad .



A:Czekaj !


A:Powiedz mi gdzie jest Fabian !



E:Ratujcie ją !Ona moze umrzeć ! A my zaraz po niej ! A raczej .. ja !
P:CO ?




-wchodzi Viktor -


V:Mineła dzięsiątaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !







//House of Anubis\\




V:Co sie stało ?
A:Czy przychodzi panu na myśl że mamy tu wampiry ?
V:Co pani za głupstwa plecie Panno Milington ! Proszę natychmiast powiedzieć co stało się Ninie i kto to zrobił w innym razie spotkają was konsekwencje !
A:Mówiłam ! Wamp..- Eddie zatyka ręką usta Amber -
E:Widzi pan ! Biedaczka naoglądała się zmierzchu i pamiętników wampirów i ma omamy .. 
P:Tak to prawda ! Ostatnio oglądałam z Joy wszystkie sezony .. tak dopiero teraz bo wie pan .. miałyśmy je obejrzeć rok temu .. no ale ktoś ją że tak powiem  unieruchomił społecznościowo ! 
Al:A Nina śpi ! - Amber robi Minę typu ,, co ty wyprawiasz ! '' Patricia ,, Zabije go ! '' Eddie ,, niezła zabawa '' . - Takk ! Tak ! Zapadła w głęboki sen zimowy ! obudzi się dopiero w Lipcu więc .. do zobaczenia ! -pokazuje dzwi rękami Viktorowi -
V:Mówcie -patrzy na Eddiego - Oglądajcie -patrzy na Amber - Przypominajcie -patrzy na Patricię - Wymyślajcie -patrzy na Alfiego- co chcecie ! Ale ja i tak się nie na biore i prędzej czy pózniej wszystkiego ! ooo .. wszystkie się dowiem ! hmm ? - po chwili - NIe to nie ! Sam sprawdzę co się stało - 


-Nina się budzi -


V:Aaa .. Panna Martin raczyła się obudzić i zaszczyciła nas swoją obecnością . A teraz prosze mi wytłumaczyć co pani się stało ..
N:jja .. ja .. U..padłam ? tak tak ! upadłam ! niezdara ze mnie !
V:ehh wy mali smarkacze .. jak zwykle robicie z igły widły ..
A:Do widzenia !
V:ughh ..


-Viktor wychodzi -


N:Starsznie boli mnie szyja .. czy coś sie stało ?
A:Brad i Fabian są wampirami . Brad cię ugryzł udając Fabiana ..
N:Fabian ... -mówi smutno - gdzie on jest ?
A:nie mamy pojęcia . Chodcie coś zjemy ,


- w kuchni Amber , Nina , Eddie , Patricia i Alfie jedzą ciasto -


-za oknem -


B:Nie możesz jej tak narażać !
F:Jak mogłeś ją ugryźć ! Oni .. wszyscy .. wiedzą !
B:Tak w sumie .. prędzej czy później ..  i ta by sie dowiedzieli .
F:Chce do niej .. chcę do Niny .
B:Nie możesz .. zabijesz ją ! Ja jestem silniejszy a ją ugryzłem .. a ty ?
F:Kocham ją ! Nigdy bym jej nie skrzywdził ! Słyszysz ! Nigdy !
B:Jedyne co możesz to napisać do niej list ... nic więcej ! Zrozumie ..
F:Wiesz że jej nie zostawie .
B:Wiem ..


            2 Miesiące potem


-Fabian wkłada list pod drzwi domu ANubisa -


T:Nino ! List do ciebie !
A:Ciekawe od kogo ! 
N:Pewnie od Any .
T:Nie .. od nie jakiego , F '
Al:-mówi szeptem-Fabian 
T:Widzieliście Fabiana ?
E:nie ..
T:yyhymm .


-Trudy wychodzi -


E:No pokarz co tam masz ! 
A:Ładna kartka ! uu .. a jaki naszyjnik !
-Amer pokazuje wszystkim prezent Niny -



A:Dwa serca .. czyli on i ty .
P:Amber ! Nino czytaj!






                            LIST FABIANA 


A:I co teraz ?


-Wchodzi Fabian -


F:Przepraszam ! Nie dałem rady !




















C.D.N






I jak ? Mam nadzieje że chociaż odrobinkę się wam podobał .. Rozumiem jeśli powiecie że jest denny ..


<3








Pozdrawiam ! xx




Pamiętajcie ,, każdy jest piękny na swój sposób ! '' ;*




Ita<3

3 komentarze:

  1. Popłakałam się na liście!! Jak mogłaś tak to skończyć??? No jak?? Pytam się????!!!!!! Prozę dodaj mały kawałek!! Taki szczęśliwy!! Bo nie mogę wykrztusić z siebie słowa!! Proszę Ita dodaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow! Kosmos! ( i wygląd, i scenariusz, hehe) :D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x