czwartek, 19 lipca 2012

Scenariusz / by Ita

SIemka ! ;33


Zauważyliście nowe ankiety ? ;3 .


Od dzisiaj będzie takie coś jak w ,, poprzednm scenariuszu '' czyli najlepsze urywki .


Scenariusz c;


W poprzednim scenariuszu :


F:O ! Na serio Nino ? Tak chcesz się na mnie mścić ?
N:A ja po prostu kocham Brada !
F:Nino ! Dlaczego mi to robisz !
Jo:Wszystko niszczysz ! Najlepiej jak byś wyjechała nie do USA tylko do Afryki ! Był by święty spokój a ze szczęściem umarła byś !


F:Gdzie Nina ?
A:Poszła w strone torów Kolejowych ...
F:Pewnie chce wyjechać ?


F:Amber ?


A:A co jeśli .. ona ... chce się zabić ! -powiedziła łampiącym głosem-


F:Nina ! Nie rób tego !




-Nina położyła się na torach -

F:Brad muszę !
B:Nie możesz nas ujawnić !
F:Trudno !
A:Nina !!!!

//House of Anubis \\

-pociąg przejechał już po torach a których siedziała Nina , Fabian zadziwiająco szybko podbiegł do Niny 
wziął ją z torów i położył na ziemi -

F:Nino nic ci nie jest ?
N:Ale ... Ale ! Jak ty... ty .. ty to zro... - Nina mdleje -

B:Dziewczyna nie takie rzeczy widziała a przy odkryciu że jej chłopak i jego brat jest Wampirem mdleje !
A:Vampirem ? - Amber głośno przełyka ślinę -
B:Ochh Nie bój się babee . Twoja krew i tak mnie nie interesuje ... choć .. z blondynek podobno jest najlepsza !
F:Ani się waż jej dotykać !

-Wszyscy zauważają ranę na ręcę niny , po czym z rany zaczyna lać się krew - 


B:Nie no nie wytrzymam !
F:Och ! Zamknij się ! Nino ?
N:Tak ?
F:Czy wszystko w porządku ?
N:Jasne , mój chłopak i jego Brad jest vampirem .
B:CZekaj czekaj ! To kto jest twoim chłopakiem ?
N:O sorry ,, Fabian powiedziałam to z przyzwyczajenia .
F:Nic się nie stało .
A:Zanieśmy ją do domu .
F:A ty Brad odejdź !
B:Ok .., ok .. Nie pcham się tam gdzie mnie nie chcą !


-Dom Anubisa , pokój Niny Amber Fabiana Alfiego i Patrici , W pokoju są ( Nina Amber i Fabian ) -


-na korytarzu -


P:Chodźmy do pokoju . Może tam będą !
Al:CZekaj czekaj czekaj . Słyszysz to ?


-za drzwi do pokoju słychać głos Niny :Dlaczego nas okławmyałeś ? -






C.D.N .


Sorry ze taki któctki ale muszę plewić kwiaty ; P




POzdrawiam ! xx




Ita<3 

3 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x