środa, 25 lipca 2012

,, Super '' Fani Joy Niny i Fabiana / by Ita

Hej ! -,-

Nawet nie wiecie jaka jestem wściekła ! Nawet nie wiedziałam że istnieją tacy NIBY fani Niny Fabiana i Joy . Nie wiem czy wiecie ale ostatnio na blog Wiki i dziewczyn ( http://wikaa999-houseofanubis.blogspot.com/)
zaczęła się wojna . Chodzi o to że wszyscy a raczej większość ludzi mających się za fanów Niny odwrócili się od niej i nagle pokochali Joy . Nie mam nic do Joy ani do Niny tylko wkurzają  mnie komentarze typu : ,, Czy Fabian okłamywał Ninę? '' a przepraszam bardzo czy Nina okłamywała Fabiana ? Co ? albo ,, Ojej Nina płakała .. Oczywiście rozumiem ją i wgl. ale Joy też płakała < będzie > i to wiele razy też można powiedzieć że przez Ninę bo zauważcie gdyby nie przyjazd Niny to wszystko potoczyłoby się inaczej :P '' Kochany autorze tego komentarzu Joy płakała bo chciała być w centrum uwagi , mieć tylko dla siebie Fabiana . Nie wina dziewczyn że lubieją Ninę i chcą się z nią przyjaźnić ! To wyłącznie problem Joy że nie może pogodzić się z tym że nie jest jedyna w życiu ukochanych jej osób . Aha i to ,, Ojej Nina płakała '' a ty zamiast również napisać ,, ojej Joy płakała '' to zrobiłaś z igły widły czyli że to wszystko Wina Niny . Powiem ci tyle że według mnie chyba bardziej to ,, Ojej '' należało się Joy bo ona płakała z błachego powodu a Nina .. Nina nie płakała znowu z jakiegoś super nie wiem jak to opisać powodu tylko dla tego że ktoś kłamie i psuje jej reputacje . A teraz jeśli chodzi o Fabiana to i on nie jest święty . Daje i Ninie i Joy nadzieje . Powinnien posłuchać się Amber i w końcu zdecydować !!!


NIE CHCĘ OBRAŻAĆ FANÓW NINY , JOY I FABIANA A JEŚLI KTOŚ CZUJE SIĘ OBRAŻONY TO GO BARDZO BARDZO PRZEPRASZAM . CHCIAŁAM NAPISAĆ TO NAJŁAGODNIEJ JAK UMIEM ALE 
NIE WYSZŁO MI TO ZA DOBRZE .


Mój komentarz z bloga Wiki i dziewczyn :


Dobra a teraz ja coś powiem . Słuchajcie ! To do wszystkich przepraszam za wyrażenia Nadętych fanów Joy . CHodzi mi o to że oby dwie płakały . Niny było mi szkoda bo płakała bo Joy napisała że w ogóle nie opiekuje sie chorą Babcią w szpitalu a to było nie prawda ! Jak wy byście sie czuli gdyby ktoś tak o was napisał ? Joy pokazała wtedy swoje nadęte prawdziwe ja ! Pokazała jaką jest krową i że musi postawić na swoim . Mieć Fabiana . Z drugiej strony oni byli by razem gdyby jej nie porwali i Nina by nie przyjechała . Rozumiem ją że może być zła i powiem szczerze że sama bym postąpiła tak na jej miejscu tylko łagodniej ;) Nie chcę urażać fanów ani Niny ani Joy . Mówię tylko co myślę .Kiedy Joy płakała chodziło o NInę . Była zła że nina odebrałą jej przyjaciółki i niedoszłego chłopaka . A teraz według mnie po pierwsze : NIE ODEBRAŁA JEJ PRZYJACIÓŁEK A JUŻ NA PEWNO PATRICI !!! . A po drugie : JAKBY TYLKO NINA CHCIAŁA TO BY SIĘ NA NIEJ ZEMŚCIŁA ! A ONA DAWAŁA WOLNĄ RĘKĘ JOY . MOŻE PAMIĘTA KTOS SYTUŁACJĘ Z ZGUBIONĄ KOSTKĄ ? NO I NINA DOSTAWIŁA ICH RAZEM . OWSZEM BYŁA ZAZDROSNA . A KTO BY NIE BYŁ ? Więc kochane fanki Joy . Ogarnijcie się bo Nina nie zrobiła nic specialnie Joy ! Fanki Niny : Nikt nie jest świety i Nina też miała swoje humory . OBY DWIE MIAŁY HUMORY . Wiec wniosek z mojej wypowiedzi taki że trzeba kochać je oboje tak samo mocno i prawdziwie ! ;3 

wiem rozpisałam sie ale wkurzja mnie Fanki Joy które do nie dawna była tak zakochane w Ninie . Prawdziwy fan jest wtedy jak jego idol jest i dobry i zły ! . Koniec ,
Ita<3 !




NA KONIEC CHCĘ PRZYPOMNIEĆ PARĘ WAŻNYCH RZECZY !


1.TO TYLKO SERIAL !!!!
2.KAŻDA Z POSTACI MIAŁA PRAWO TAK SIĘ ZACHOWAĆ JAK SIĘ ZACHOWAŁA .  
3.TAK BYŁO W SCENARIUSZU .
4.NIE POWINNO SIĘ OBRAŻAĆ FANÓW JAKIEJ KOLWIEK POSTACI .
5.NIKT NIE JEST ŚWIĘTY !
6.TO TYLKO MOJA OPINIA !


Chcę tylko powiedzieć że jestem fanką Joy , Niny i Fabiana . Starałam się opisać to jakoś no nie wiem tak z punktu widzenia jako fan Niny . Chciałam ją bronić przyznam się że trochę ją za faworyzowałam ale tylko dlatego że wszyscy ja Nienawidzą ! 




Mam nadzieje że Fani Niny staną się również fanami Joy i Fabiana , fani Joy fanami Niny i Fabiana no i fani Fabiana staną się fanami Joy i Niny i wszyscy będziemy żyć w zgodzie ! ;)


Wszelkie zastrzeżenia zgłaszajcie w komentarzach !


Jutro scenariusz , prace ad blogiem o Pamiętnikach wampirów w toku .




Pozdrawiam ! xx




Ita<3

2 komentarze:

  1. Masz oczywiście rację, ale do niektórych ludzi to nie dociera. Ludzie !!(byli fani Niny)Przecież gdyby Nina nie przyjechała do domu Anubisa i nie zabraliby Joy tej serial nie miałby sensu! Gdyby Nina "zostawiła" ich (Jabian) w spokoju, to ten serial byłby zupełnie inny!!! ZROZUMCIE TO!!!
    Ktoś, kto wymyślił ten serial pomyślał o wszystkim, żeby HoA było popularne, i żeby napalone nastolatki go pokochały! I tak się stało, bo tak MIAŁO BYĆ!!!

    Smerfetka290101

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x