wtorek, 24 lipca 2012

Taralalal :D czyli Scenariusz ;3 + Ankiety / by Ita

Hejoo !


Jak wam mijają wakacje ? Od razu odpowiem na pytanie : Mi super . Dobra bez zanudzania moim zakręconych choć przewidującym życiem następny scenariusz ! ; ) . Aha i od teraz zamiast w poprzednim
scenariuszu będzie ,, W poprzednim House of Anubis -S- '' . To -S- oznacza scenariusz oraz gdy będę używać w scenariuszu słówek z języka angielksiego będę one zaraz koło wypowiedzi tłumaczone np: Wath ty robisz ? * Wath w języku angielkskim oznacza ,, co ? '' * . 


W poprzednim House of Anubis -S- 


F:Nie chciałem was okłamywać !
A:Ale to zrobiłeś !





A:Ok .. czyli podsumując jesteś krwiorzerczym wampirem który chce wypić krew Niny !


-Fabian łapie mocną ninę za ramię -


F:Nie waż się !
N:Bo co ? Zabijesz mnie ? Moje życie i tak nie ma sensu więc rób co uważasz !



N:Ja i tak powiem Alfiemu i Patrici a ty rób co uważasz ..


-Fabian rzuca się na Ninę , jego oczy robią się czerwone -


F:Game over cukiereczku !


-Fabian gryzie Ninę -






//House of Anubis\\




N:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
A:Fabian! Fabian przestań ! Proszę ! Zabijesz ją !
N:-mówi krztusząc się -Fabian .. przestań ....... ja .... ja ... nie .. mogę ... mogę .. umrzeć ..wy  ... nie ! -Nina mdleje -
A:Fabian skończ !




-wchodzi Alfie i Patricia -


Al:Co się tu dz.... - przerywa patrząc na Fabiana i Nine -
P:O boże !


A:Ty nie jesteś Fabian ...
B:Brawo .. To ja !
P:Brad ..
B:I jeszcze raz Brawo !
A:Jak mogłeś ?
B:yyyy .. normalnie ! A teraz żegnam !
A:Czekaj !
B:A co ? Chcesz być next ? *next w języku Angielkim oznacza ,, Następny '' w tym przypadku Następna''*
A:Powiedz mi gdzie jest Fabian !
B:Pa .


-Brad szybko wybiegł z pokoju -




A:Brad !
P:Co my z nią teraz zrobimy ?


-Do pokoju whcodzi Eddie -


E:Fabian widziałeś ... - przerywa widząc zakrwiawioną Ninę na podłodze - Ninaa !
Al:I się zaczyna !
E:Ratujcie ją !Ona moze umrzeć ! A my zaraz po niej ! A raczej .. ja !
P:CO ?




-wchodzi Viktor -


V:Mineła dzięsiątaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !




C.D.N




Lekkie wytłumaczenie  .




Jak wiecie scenariusze są teraz bardzo krótkie dlatego że :


Kuzyn do mnie przyjechał
Są wakacje
Nie chce mi się ;P




Postaram cos z siebie pisać codziennie !


P
O
S
T
A
R
A
M
!



Wyniki Ankiet :












Dobra biorę się za robienie bloga a Pamiętnikach wampirów ! ;)




Kończę ;33


Pozdrawiam xx




Ita<3

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x