wtorek, 19 marca 2013

Opowiadanie [12] ~ By Ita + TWITTER




Witam !

Ogólnie to jestem chora więc wiecie jak to wszystko będzie wyglądało xD AHA -> Wiecie co ? Brad Kavanagh Obserwuje mnie na Twitterze !

DOWODY :


Tak .. nie wiem dlaczego nie widać jego zdjęcia profilowego 
Tak.. mam twittera po angielsku ale zmieniłam żeby nie było xD

MÓJ TWITTER : https://twitter.com/BadLuckAnywhere
TWITTER BRAD'A : https://twitter.com/BradKavanagh

Dobra a teraz przechodzimy do opowiadania wersja Mini ..
wiem że ostatnio piszę krótkie ale tak to jest jak się ma 
ograniczenie do komputera .. w dodatku rozbiłam tableta
więc za szczęśliwa nie jestem ..


*

Fabian 


Nina leżała w tej chwili na łóżku .. spojrzałem na nią .. po jej twarzy było widać że jest zmęczona podszedłem do niej .. dotknąłem ręką jej czoła ..

Jesteś rozpalona ! - krzyknąłem 

Nie .. nie jestem ! - protestowała .

Przecież widzę ..

Daj spokój Fabian .. - powiedziała przykrywając swoją twarz kołdrą .

Nina - powiedziałem odkrywając jej twarz - ja się tylko o ciebie martwię .

Powiedzieć ci prawdę ? - spytała .

Tak .

Ok .. jest mi duszno ! Cholernie duszno ! 

Może dlatego że leżysz bez dopływu powietrza pod kołdrą ?

Nie ! - rzuciła we mnie poduszką - Tak jest od tygodnia ..

Spojrzałem na nią z troską .. Co ja miałem teraz zrobić ? Powiedzieć jej od tak że jest chora ? Nie nie nie !
Nie mogę .. Uniosłem lekko o góry prawy kącik ust by dodać jej otuchy .. pff .. otuchy ? Ona nie wiedziała co się z nią dzieje a ja się do niej uśmiecham .. jestem dziwny .. z tego ,, transu '' wyciągnął mnie dzwonek do drzwi. To pewnie Nice czyli Greetnice . W ostatnim czasie Dziewczyny bardzo się do siebie zbliżyły. 
Nie zaprowadziłem dziewczyny jak zawsze do Niny tylko poprosiłem ją o rozmowę w 4 oczy w kuchni .
Nie zauważyłem że Nina stoi za drzwiami więc bez zbędnego przeciągania powiedziałem :

Nice .. Nina ma raka płuc ..

Co ? - powiedziała wręcz szeptem  Nice

Co ? - zaraz po niej usłyszełem krzyk Niny .. po chwili jej postać wyłoniła się za drzwi .

Ile jeszcze chciałeś mnie tak oszukiwać ? Dzień ? może dwa ? Miesiąc ? Rok ?O przepraszam ! Ja pewnie tyle nie dożyję ! - Zaczęła krzyczeć Nina . 

Nino błagam uspokój się !

Bo co ? Uderzysz mnie ? Tak jak 5 lat temu ?


Nie wytrzymałem .. podszedłem do niej i złapałem ją z całej siły za nadgarstki .

Fabian ! - usłyszałem gdzieś w oddali krzyk Nice .

Czy możesz ku*wa w końcu przestać mi to wypominać ? - Powiedziałem 

Fabian puść ją ! - znów odezwała się Nice . 

Spojrzałem na jej przestraszoną twarz .. popatrzyłem na jej oczy które jak  się okazało zaczęły napełniać się łzami .. Co się właśnie stało ? - powiedziałem do siebie w myślach .. 

Wyprowadzam się ! - usłyszałem krzyk Niny ..


C.D.N

*


Takie właśnie gówna powstają jak się człowieka pospiesza !
Przepraszam za błędy i przekleństwa x


Amen !

Widzimy się !

Ita,x


5 komentarzy:

  1. Zajebiste nic więcej, a przekleństwa mi nie przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej.;3 Czytałaś kiedyś mojego bloga.;p Może mnie pamiętasz. Ale go skonczyłam i mam nowego. Zapraszam - http://liammybrother.blogspot.com/ A co do Twojego blogu... Bardzo mi się spodobał.!;3 Będę tu wpadać częściej.x

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest świetne ! :) ~~~Sami

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x