sobota, 16 marca 2013

MEGA KRÓTKIE Opowiadanie [11] ~ By Ita


Siema !

Nie mam na nic czasu ! Dosłownie 10 minut na napisanie notki !
Wybaczycie mi ?

obraz

Rozumiem że tak xD

Wiecie jaki miałam zajebisty sen .. Śnił mi się 4 sezon House of Anubis
i była Nina, Amber, Rufus i Sara *.* Musieli znaleźć 2 kielich ankh potem
wszyscy stali nad przepaścią i okazało się że Nina musi umrzeć czyli z niej
spaść by Patricia mogła przeżyć bo ciążyła na niej jakaś klątwa. W końcu
Nina skoczyła a chwile to tym skoczył za nią Fabian, przytulił ją i razem
upadli w głąb kanionu i się obudziłam .. ; _ *

Dobra przechodzę do Notki xD

obraz


PS:
Mam nadzieje że te gify was nie wkurzają ;)



*

Oczami Fabian'a

Przytuliłem ją tak mocno jak tylko potrafiłem. Jaka ta dziewczyna była mocna. Nie jedna dziewczyna gdyby była w takiej sytuacji to dawno dostawiła by takiego chłopaka. Ale nie ona .. ona potrafiłaby wybaczyć wszystko .. owszem nie dziwię się że nakrzyczała na mnie na początku ale to i tak nic .. Dużo krzywd jej w życiu wyrządziłem a ona i tak mnie kocha .. nagle zaczęła płakać .. 


Błagam tylko nie płacz .. ja .. ja cię kocham - powiedziałem 

Myślisz że ja Ciebie nie ? Przez te 5 lat tak za tobą tęskniłam, modliłam się żeby cię spotkać ! 

Przepraszam. Byłem głupi .. wtedy 6 lat temu .. i 5 lat temu .. i 2 dni temu .. Ja po prostu tak mam .. krzywdzę bardzo ważne dla mnie osoby .. nie chcę tego .. nie obiecuję ci że to się nie powtórzy bo 
ja nad tym nie panuję .. nad gniewem. Decyzja należy do ciebie ..

Kocham cię a jeśli kogoś się kocha to wybaczy się wszystko .. Mam tylko jedne pytanie ..
Skoro pensjonat się spalił to gdzie będziemy mieszkać ?

O to się nie martw .. wiem że straciliśmy wszystko ale tu blisko mieszka mój przyjaciel
Louis z resztą u niego i tak większość swoich rzeczy trzymałem .. 

A pieniądze ?

O to się nie martw .. mam odłożoną dość sporą sumę za sprzedaż czegoś tam . 

Czego ?

To nie jest ważne ok ? Chodźmy .


Wyszliśmy trzymając się za ręce ze szpitala. Musiałem po pierwsze: Zapewnić jej dobre środowisko by choroba się nie rozprzestrzeniała , Po drugie: Zrobić cokolwiek by  nie dowiedziała się jak zdobyłem kiedyś pieniądze .. Tyle przeszkód przede mną i nią .. tylko dobrze że ona jeszcze o nich nie wie .. i lepiej niech tak zostanie .. chociaż na razie..


*


Oczami Niny


Wyszłam z tego szpitala .. w końcu .. co czułam ? Jakieś dziwne uczucie .. jakby coś mnie .. wypełniało ? - pomyślała dziewczyna idą w stronę jej i jego domu zastępczego - Dom zastępczy .. ja nie chcę tam iść .

Fabian czy my naprawdę musimy tam iść ? - spytała Dziewczyna

Tak .. ale nie na długo .. dzień góra dwa .

Dobrze .. już dobrze ..


*

Miesiąc później, Nina wraz z Fabianem kupili dom za kasę Fabiana .. jednak dziewczyna dalej nie wiedziała skąd ją ma ani że jest chora ..

*


Sorry ale muszę już iść.

Nara,xx

MC.O.<3
Czyli Ita<3

5 komentarzy:

  1. hahaha fajny sen xD no i opowiadanie też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne. <3 .
    czekam na kolejny. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne warto było czekać !! <3
    -Miła:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego bloga fabina-stories-by-wild.blogspot.com
    -Miła:D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x