niedziela, 2 grudnia 2012

Scenariusz ;3 + Zaraz wyjdę z siebie -,- / by Ita

                      
                      

Siemaaa !
Dzisiaj krótko i na temat xD co dzisiaj ? właściwie nic ciekawego ... Przede wszystkim scenariusz .. a teraz coś co mnie po prostu rozbraja .. Na pewno widzieliście zdjęcia z gali BAFTA 2012 .. Tak .. Rozumiem . Nathali tam nie było bo odeszła choć była główną bohaterką ale .. Gdzie jest Ana (Amber) ? No sorry ale jak oni wolą wysłać na galę Alex z Louisą to chyba ich pogięło !?! Wiem że pewnie oni nie mają na to wpływu ale ja się pytam co oni w ogóle z tym serialem zrobili ! Normalnie tak się zbulwersowałam że nie mogę  xD !!! Według mnie mocno przesadzają i na pewno nie będzie 4 sezonu bo 3 będzie klapą no chyba że Nathalia (Nina) wróci , będzie główną bohaterką Ana (Amber) będzie bohaterem 1 planowym a nie 3 ! Tak .. 3 planowym bo jak widzę tak to wygląda .. widać wolą Alex S. i Louis'ę C-B . Taka jest przykra prawda .. a jeszcze tak ich promują że nie mogę .. a z zwłaszcza Eddiego ! Pewnie nie zgadzacie sie ze mną
ale spoko ;3 To tylko moje zdanie ;) . Dobra scenariusyk xD :



F:Nina co ty tu robisz ?
N:Fabian możemy pogadać w 4 oczy .. ?
F:Jasne .! Choć do mojego pokoju ..


-W pokoju Fabiana -

F:-zaczyna krzyczeć- Dlaczego nie chciałaś mieć ze mną kontaktu ?
N:Fabian ...
F:Nie Fabian'uj mi tu ! Tylko powiedz ..
N:Znalzałam ...
F:Co ?
N:To : - Daje mu karteczkę :

                                           W domu , gdzie królem jest Anubis znajdziesz
                                            wybawienie .. 345987529 ...
F:Co mogą znaczyć te liczby .. ?
N:Nie wiem .. może jakiś kod ?
F:Albo szyfr ..
N:Na pewno chodzi o wisior Bogini Izydy ..
F:Ja też .. Gdzie będziesz mieszkać ?
N:Nie wiem .. z Amber Mieszka KT i Willow .. 
F:Na strychu jest pokój gościnny .. choć szybko ! Porozmawiamy z Trudy !

-Po rozmowie z Trudy , Nina rozpakowuje się na strychu , pomaga jej Fabian -

F:Wiesz .. Myślę że KT albo Willow powinna tu spać .
N:Daj spokój .. a no właśnie .. będziemy mieli tu święty spokój  ;) .
F:*Uśmiecha się* Na przykład na co ?
N:No nie wiem ... 
-Nina i Fabian są bliscy pocałunku gdy nagle wchodzi Amber , Nina i Fabian gwałtownie się od siebie 
oddalają  -

A:Wooooww ja to mam wyczucie ..
F:No powiedzmy ..
N:Fabian patrz ! - pokazuje palcem na szafę -
F:Co ?
N:Emm .. nie dziwi cię że szafa się świeci ?
A:Szafa .. Może to znak .. no wiecie .. My .. szafa . Narnia ?
F:AMber ..
A:No co ! Zawsze jest nadzieja !
N:Coś tam pisze ..
F:Co ?
N:*Czyta* Teraz masz szanse , jedyną , prawdziwą , spiesz się ! 
                  Czas ci ubywa .. zło powraca . Liczby znasz teraz je
                  wykorzystaj . RFS .

N:Fabian daj mi tą karteczkę ! Już !
F:Masz .. !
N:No i gdzie mam dać te liczby ..
A:Wejdź do szafy ?
F:Głupszego pomysłu nie słyszałem ..
N:Ale on nie jest taki zły ..

-Nina otwiera szafę -

N:Nie wieżę własnym oczą ...


C.D.N




Dobra to tyle .. Zapraszam na bloga : Life-in-dream.blogspot.com
Piszę tam opowiadania i 1D . Prowadzę go z przyjaciółką !

Jeśli będą tam komentarze to będę prowadzić twego bloga ..
jeśli nie to skupię się na tamtym ;33


Sibuna ludziska ! xx



Ita<3 p="p">

3 komentarze:

  1. Ja się z tobą w pełni zgadzam! Dla mnie HoA skończyło się na 1. sezonie tak czy siak. Nathalii mi nawet nie szkoda, ale Any już tak. Głupi scenarzyści, jak im oglądalność 3. sezonu spadnie, to inaczej będą gęgać..
    Świetny scenariusz! Chcę następny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslalam, ze po odejsciu Natali chociaż postac Amber uratuje ten serial. A jednak nie. TDA przestanie byc TDA, bo w 3 sezonie to nie bedzie to samo. Bez Fabiny i Amber, która zawsze potrafila powiedziec lub zrobic cos smiesznego. Dobrze, ze chociaż w scenariuszach TDA bedzie mialo ten klimat.

    A co do scenariusza naprawde EXTRA! :-)
    Z niecierpliwoscia czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  3. super scenariusz tda może będzie nudne nie lubię nathali any ale uważam że będzie nudno

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x