poniedziałek, 10 grudnia 2012

Grafika + SCENARIUSZ ;D / by Ita

                     
                      

                     
                                                                          Siema ! xx
Patrzę sobie na ten gif *Fabiny* i pozytywnie rzygam tęczą xD .. Dzisiaj kolejny scenariusz i napiszę go tak
długiego na ile pozwoli mi czas.. mam jakieś 13-20 minut .. postaram się jak najwięcej ale nie oczekujcie 
rewelacji .. ; )) .. Wgl. dzisiaj miałam okropny dzień w szkole ! #HateYouSchool .. a jeśli chodzi o mój 
Twitter to bardzo się zmienił .. dlaczego ? No bo kur*a polubiłam One Direction .. Dlatego mój profilek jest
może nie ich pełny ale można obcazjić Twitty .. Ok oto Link do niego : https://twitter.com/PolandKandF ..
Dobra bo znowu sie rozpisałam i już mineły 3 MINUTY .. ugghh .. tak tak .. będę starała sie jak najszybciej pisac więc za wszelkie błędy z góry przepraszam .  :* .. xx :

F:Nina nie wygłupiaj się !
N:Dla ciebie ciągle i ciągle się wygłupiam !
F:A co innego robisz ? Zawsze robisz z siebie ofiarę a nie musisz ! No Sorry ale taka jest prawda ... a w związku mówi się wyłącznie prawdę !
N:W jakim związku ? Zapomnij o nas .. pff .. nas .. 
A:Fabian zamknij się zanim powiesz o jedno słowo za dużo !
F:Tak właściwie to nasz ,, związek '' zawsze był fałszywy i bez przyszłości !
A:No i powiedział ..

-Nina stoi jak ,, wryta '' i zaczyna płakać -

F:Nie płacz ..
N:Każda łza wylana na ciebie nie jest tego warta ...
A:-Krzyczy- ZAMKNIJCIE SIĘ ! OBOJE ! TERAZ !
N:Oczywiście że mogę sie zamknąć .. nawet na zawsze ..
F:A bardzo proszę ! A z resztą nie martw sie ! Nie będziesz musiała do mnie nic mówić ani odpowiadać bo ja na pewno się do ciebie nie odezwę ! Masz moje słowo !
N:To po co tu jeszcze stoisz ? Skoro tak mnie nienawidzisz to wyjdź i to pokarz ..

-Fabian stoi i patrzy się na klamkę -

N:Czemu nie wychodzisz ? Chyba jesteś na tyle zdolny żeby otworzyć drzwi ?

-Fabian chce wyjść ale drogę taranuje mu Amber -

A:Fabian przemyśl to .. tyle pięknych chwil , tyle walki .. chcesz ją teraz stracić  ?

-Fabian chce się wyrwać Amber i wyjść ale jednak Amber staje przed drzwiami -

A:Nie rób tego .. wiem że jesteś pod wypływem emocji ..
N:A niech idzie ... mi i już tak na nim nie zależy ..

-Fabian wyrywa się Amber i trzaska z całej siły drzwiami -

N: On wyszedł .. - mówi smutno -
A:Sama dolewałaś oliwy do ognia .. 
N:On może a ja nie ?
A:Wiesz jaki jest Fabian .. przejdzie mu i wróci ..
N:Teraz już chyba nie ...

-Na korytarzu (Górnym), Fabian idzie wściekły . już che iść po schodach , gdy otwiera drzwi wpada na Joy -

Jo:Ejj ! Uważał byś .. oo Fabian .. hej ..
F:Nie mam ochoty na twoja. zabawę mną ..
Jo:Ale Fabian .. co się stało ?
F:Wreście przejrzałem na oczy ..
Jo:I ?
F:Już wiem że ani ty ani Nina nie jesteście dla mnie ..

-Fabian zbiega po schodach -

Jo:Ałć .. pewnie w jego zacnym bucie ma kamyczek .. pff .. 

-Na strychu -

A:I co teraz ..
N:Nie wiem zostanę tu i umrę ..
A:NIe mów tak ..
N:..
A:NNNn .. nn nninaa ! - krzyczy -
N:Co ? -obraca się i widzi ducha Roberta F-S - Jezu ...
R(obert)F(robisher)S(mift) : Gdzie ?


C.D.N


A teraz takie cuś na koniec : 


   



3 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x