niedziela, 9 grudnia 2012

Scenariusz + Megaa Ilość Gifów *.* / by Ita


“That’s the part of the dream I’m not letting come true” - Fabian Rutter

Siema ! :*
Co tam u was ... ja mam depresję bo jutro jest poniedziałek ... NIE NAWIEDZĘ GO ;| ! Dzisiaj obsypie
was dużą ilością gifów z obrazkami jak i scenariuszem .. Myślę że nie będę się dużo rozpisywać no gdybym 
zaczęła to pewnie pisałabym godzinę .. No to zaczynamy .. :) :

-Nina wyrywa się Fabianowi i wchodzi do krainy snów -

F:Nina wyłaź z tam tond ! Już !
N:Nie !
F:Idę po ciebie !

-Fabian chcę wejść do krainy snów ale nie może -

F:Nie mogę wejść .. Nina wracaj tu !!
N:Ugghh .. Dobra ..

-Nina chce wyjść ale nie może -

N:Nie mogę !
F:No i widzisz co narobiłaś ! Teraz będziesz tam siedzieć !
N:Na pewno da się jakoś z tond wyjść ..
F:Czyżby ? Czytaj !

                      Kto wszedł do krainy snów wiedział w co się pakuje ..    
                      Nie wyjdzie już .. nigdy .. chyba że ma rozum ..

N:Przecież mam rozum ..
F:No nie byl bym tego taki pewny .. 
N:Nie - nie wierzysz we mnie ?
F:Wierzę ale nawet wiara ma swoje granice ...
N:Nic mi sie nie stanie !
F:Już ci się coś stało !
A:Może zamiast kłócić się to wymyślmy plan jak ją z stamtąd wyciągnąć .. Ile mamy czasu ?
F:No sorry ale przede mną nie stoi licznik ..
N:Fabian ...
F:Wiem jak mam na imię .. nie musisz mi powtarzać ..
-Z policzka Niny zleciała jedna łza -
F:Nina ...
N:Wiem jak się nazywam , nie musisz powtarzać !
-Nina odwraca się od Amber i Fabiana i idzie w głąb krainy snów -
F:Nino czekaj! Przepraszam ! Nino !

A:Brawo Fabian ..

C.D.N

A teraz mnóstwo grafiki :D :


Na początek znak ,, sibuna '' :   









Najpiękniejsze zdjęcie jakie widziałam ;x

Fabina sezon 1 :






Takie cuś :D :

,, Sibuna '' w różnych sytuacjach :


Na koniec różne pomieszane rzeczy xD :
 
 




Może wystarczy już tych gifów na koniec gif związany z One Direction a konkretnie z Harry'm i Taylor :



Fan:Czy myślisz że to miłość ?
Taylor: Tak , to wygląda w ten sposób ..

Tłumaczenie by Tłumacz Google xD


Dobra ja lecę ;x

Postaram się jak najszybciej dodać następny scenariusz :)

Sibuna people ! xx


Ita<3 i="i">

2 komentarze:

  1. Suuuper notka :)
    Cieszę się, że Fabian w końcu dogadał Ninie. Już myślałam, że we wszystkich scenariuszach zrobią z niego łajzę -,-

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x