piątek, 28 grudnia 2012

Scenariusz+Grafika+Promo / by Ita


                                                                     Siemaa !
      Sorry że tak dłuuuugo nie pisałam ale wiecie Święta i wgl .. a i w dodatku znów jestem chora ..
Dzisiaj będzie sporo grafiki .. a jak wiecie lub nie ukazało się kolejne promo , początek pierwszego
odcinka i kawałek dnia urodzin Amber .. Wszystko pięknie opisane na blogu : Love-sibuna.blogspot.com .
Dobra bez zbędnego przeciągania . Scenariuszyk xD :

A:Nie myślmy na razie o tym .. Jutro jest bal .. rozerwijmy się !
F:No dobra ..

-Amber i Fabian wchodzą do pokoju Niny w którym jest lekarz i spakowana już Nina -

L:Możecie już ją zabrać .
A:Dziękujemy ..

-Po wyjściu ze szpitala (droga powrotna autem do domu Anubisa)-

F:Jak się czujesz ?
N:Sama nie wiem .. dziwnie ..
A:No to Nin's .. musimy się zabawić .
N:Co masz na myśli mówiąc to ?
A:Bal !
N:Amber .. bale nie kończą się dla nas dobrze ..
A:Musimy przerwać to złe pasmo ! To jak ?
N:Sama nie wiem ..
A:Ughh .. Nino choć z nami !
N:No dobra ..
A:Jej ! Dobra jesteśmy na miejscu ! Choć !

-Amber bierze za nadgarstek Ninę i wybiega z taksówki -

F:*krzyczy z taksówki* A kto ma zapłacić ?

A:Zapłać potem ci oddam !

-W pokoju Amber -

A:No wchodź .
N:Muszę rozpakować się u siebie w pokoju ..
A:Oto twój pokój !!
N:A co z KT ?
A:Widzisz to 3 łóżko ..
N:Ale Amber .. jak ty to załatwiłaś ?
A:Mam swoje sposoby .. dobra na szczęście kupiłam ci sukienkę .
N:Wow .. szybka jesteś .. gdzie ona jest ?
A:Tuu!



N:Ale to nie jest mój styl ..
A:Ubieraj .. nie gadaj !
N:A gdzie twoja ?
A:Tu ! :

N:Amber ty na serio chcesz w tym iść ?
A:Boże .. pomyliłam się .. chodziło mi o tą :

N:Noo teraz to co innego !

-Po wyszykowaniu się dziewczyn i tych pierdół xD , Bal , Amber , Alfie , Nina , Fabian , Patricia , Jerome , Mara , Joy i Eddie siedzą przy jednym stole-

F:Wódka ? Na serio ? Chyba was bozia opuściła .
J:Przestań .. mamy 18 .. to możemy ..
F:No nie wiem ..
Al:No weź ..
J:To jak Eddie ? Zdrowie ?
E:Taa .
-Wypijają razem po pierwszym kieliszku -
E:Ahh . ale piecze .. no dajesz Fabian ..
F:Nie .. ja nie chcę .
E:Zdrowie !
-Fabian i Eddie wypijają po kieliszku -
J: A może któraś z pań się napije ..
P:Nalej mi ..
J:Zdrowie ..
-Jerome i Patricia wypijają po kieliszku -
A:fuu .. Patricia .. jesteś okropna .
P:No co ?
E:A może ty Nino ?
N:Nie dzięki ..
J:Alfie ?
Al:ZDROWIE!
-Alfie i Jerome wypijają po kieliszku -
A:Dobra ja idę ! Jesteście ohydni ! Nina , Mara idziecie ?
M:Tak .. nie mam ochoty z nimi tu zostać ..
Jo: em .. Nino ..
N:Tak ..?
Jo:Mogę iść z wami ?
N:Tak , jasne .
A: ok ..

- Nina ,Mara , Amber i Joy idą tańczyć -

-Godzinę później , Mara ,Nina Amber i Joy wracają do wszystkich (już opitych ) -

A:Co wy zrobiliście ?
Al:Amber .. Amberkuś . Ambuś !
A:Przestań Alfie ! Powariowaliście ? Patricia !
P:Uspokój ss s się .
N:Fabian ty też oszalałeś ?
F:Tt ttak ! nn na na twoiimm ppunkcie !
N:Przestań idziemy do domu ! Już !
J:Pantoflarz ..
M:Choć tu Jerome !
E:I kto tu jest Nim ..
P:Hah ..
E:My my się umiemy bawić .. nie nie nnnnie patriiiicia ?
P:No a jak ?
N:Fabian choć do domu ..
Al:Alfie ty też !
M:I Jerome ..
A:A wy .. róbcie co chcecie ..

-Pokój Niny Amber i Kt-

A:Ciii .. Rura śpi ..
N:Choć Fabian .

-Nina z Amber kładą go na łóżku Niny , Nina siada obok niego -

A:Nino i co teraz ?
N:Nie wiem ..

-Fabian zaczyna całować Ninę po szyi -

N:Fabian ..

N:Fabian !
F:Kkkkkocham ciię !
N:Tak tak .. ja ciebie też ..
F:To to udowodnij ..

C.D.N

Dobra .. koniec tego ! Sorry za taki dziwaczny i szybki x

Teraz Grafika :


Jesteś Dziewczyną z moich snów .


Jesteśmy tak młodzi i tak pełni życia .






 GIFY :


 

Bo kiedy przyjdzie co do czego               Kosztujesz to co się dzieje .
  
Można zginąć i się załamiesz .                  To jest wszystko co możesz wziąć .
  
Dostajesz wściekły                                  i masz siłe
  
Wytrzyj swoje ręce i otrząśnij się .           Kiedy zacząłeś .

To tyle .


Ita<3 div="div">

4 komentarze:

  1. super scenariusz :) Zapraszam na mego bloga : http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ode mnie nominacje w Libster Award .Szczegóły : http://leooliviastory.blogspot.com/

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;)) ja ceeeem kolejny <333

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x