wtorek, 11 grudnia 2012

Scenariusz + Nathalia odpisała mi a twiterze + Powrót do starego baneru/ by Ita !


SIEMAAA !!
NA początek tego że miałam okropny dzień a z resztą wszystko opisuję na Twitterze .. wchodzę a tu NATHALIA odpisała mi na Twitta ! Kurwa Ryczę !!Wróciłam chwilowo do starego baneru ;)  Dzisiaj króciutki scenariuszyk xD

THIS IS HE xD :


RFS: Nie bójcie się mnie .. mam dobre zamiary ..
A:No nie wiem ..
RFS: Wybrana nie powinnaś tu wchodzić .. przemawiałem do ciebie przez tego chłopca ..
A:Widzisz .. Fabian miał dobre intencję .
N:Yhymm .. Jak mam się z tond wydostać ?
RFS:Daj mi rękę .. już .
N:Ale ..
RFS:Daj ..
N:Ale jesteś duchem ..
RFS:Daj !

-Nina daje rękę Robertowi i przechodzi z nim przez portal -

RFS:A teraz nigdy więcej tu nie wchodź .. będzie cię to kusiło ale nie rób tego !
N:Dobrze ..
RFS:A teraz idź do tego chłopca .. on zrozumie .
N:Amber pójdziesz ze mną ?
A: No jasne Nin's ..

- Amber i Nina idą do pokoju Fabiana , duch Roberta F-S znika , Amber pozostaje za drzwiami a Nina puka i wchodzi do pokoju Fabiana -

N:Hej .. Fabian ..
F:Nina ! Ale skąd ty ... tu ?
N:Wyszłam ..
F:Ale jjjak ?
N:To jest nie ważne .. ważne jest to ..

-Nina całuje Fabiana -

C.D.N

Sorry że taki krótki .. Jeśli myślicie że między FABINA będzie dobrze to pozory mylą ... a z resztą sami sie dowiecie . x


Sibunaa xx


Ita<3 p="p">

2 komentarze:

  1. Genialny.;)) Ojj ja też bym się bardzo ucieszyła gdyby mi odpisała.;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa! Ja chcę dalej. Pleeease ;***.
    Hah, Nathalia nas kocha xD

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x