środa, 12 grudnia 2012

12.12.2012 jest tylko raz ;) (Scenariusz)/ By Ita

                                                                     
                       
                                                                        Siema !
Dzisiaj 12.12.2012.. Zacna data zasługuje na zacną notkę ;D . Dobra więc szczerze nie mam za dużo czasu
do pisania więc nie będę się rozpisywać i zaczne szybko pisać scenariusz .. dostało mi 15 minut . Czas , START !

F:Po tym wszystkim ty masz zamiar mnie jeszcze całować ..
N:Tak Fabian .. bo cię kocham .
F:Właśnie przed 5 minutami pokazałaś ,, swoją miłość '' .
N:Nie Fabian .. pokazałam ją przed chwilą ..

-Fabian przytula Nine -

F:Przecież wiesz że cię kocham .
N:Teraz już wiem .. która godzina .?
F:Za pięć szósta ..
N:Choćmy na kolację ..

-Fabian i Nina otwierają drzwi za którymi stopi Amber -

F:Amber ?
A:Emm .. to .. tu jesteście ! A ja was wszędzie szukam ! Chodźcie .. emm .. na ..
N:Kolację ?
A:Tak ! Kolację !

-Cała trójka wchodzi do salonu -

Jo:Wow Fabian szybko zmieniasz zdanie ..
N:O co jej chodzi ?
F:O Nic .. usiądźmy .

-cała ich trójka siada -

N:A więc co chciałaś powiedzieć Joy ?
F:-mówi twardo- na pewno nic co powinno cię zaciekawić .
Jo:Ja mam inne zdanie ..
N:Powiedz !
F:Nie ! Chcesz słuchać jak mówi jakieś głupoty ..
Jo:Głupoty ? pff ..  wręcz przeciwnie ..
N:No powiedz !!
F:Nie !
N:Dlaczego ?
Jo:No właśnie Fabian .. dlaczego ?
F:Bo .. po co mamy sluchać twoich zmyślonych opowieści ?
Jo:Zmyślonych ? pff .. NIno słuchaj ..
F:*Przerywa jej Fabian*Tylko spróbuj ..
Jo:Fabian powiedział że ani ty ani ja nie jesteśmy dla niego .. a dokładnie PRZEJRZAŁ na oczy .
F:Ty szm*to !
N:To dlatego nie chciałeś żeby Joy chociaż raz powiedziała prawdę ..

-Nina wstaje ale Fabian łapie ją za nadgarstek -

F:Nino poczekaj .. wytłumacze ci to ..
N:Daj mi spokój ..

-Nina wybiega z salonu -

A:Brawo Fabian ..
F:Powinnaś podziękować Joy ..
A:Owszem powinnam ... za to że powiedziała prawdę i teraz Nina przejrzała na oczy !

-Amber idzie do swojego i Niny pokoju -

F:Dzięki Joy .. jesteś p prsotu zajebista !
Jo:Do usług ..

-Fabian wybiaga z salonu , a następie stoi przed drzwiami pokoju Niny i Amber opierając się głową i rękami nad głową drzwi -

F:Ninoo .. otwórz mi ..
A:Nina nie ma zamiaru ci otworzyć .!

-Fabian wali pięścią w dzrwi i mówi ... -

F:Otwórz to !

N:Otórz to ...
A:Po co ?
N:Otwórz ..

-AMber otwiera drzwi Fabianowi , teb wbiag ai bardzo mocno łapie NIne za ramie -

F:Słuchaj ja nie dam sobie sobą pomiatać ..


C.D.N


Ciekawi jesteście co się dzieje z Fabianem ...  nie długo sie dowiecie ;D

A teraz Troszeczkę gifów :




1.(w) uśmiechu (uśmiech)
2.(w) łzach (łza)
3.(w) spojrzeniu (patrząc)
4.(w)tańcu (tańczyć)
5.(w) trakcie misji (zadania)
6.Silna dziewczyna .





Do tej pory tak (wyglądała ) Sibuna .

 



 
 
 





To tyle ! ;)

Sibuna x


Ita<3 br="br" nbsp="nbsp">


EDIT

DODAŁAM 2 ANKIETY .. MAM NADZIEJE ŻE ZAZNACZYCIE W NICH PRAWDĘ ;)






3 komentarze:

  1. Genialny.; * Właśnie jestem bardzo ciekawa czemu Fabian się tak zachowuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeeeetny, czekam na next ;***. Co się z wszystkimi dzieje? Nie tylko u Fabiana zauważyłam zmiany xP

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge sie doczekac następnego :-)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x