niedziela, 16 grudnia 2012

Brak pomysłów ..

Siemaa !

Wgl nie mam pomysłów co do scenariuszy .. po prostu pustka ! Błagam jeśli ktoś ma jakiś pomysł to niech
napisze do mnie na e-mial: Itahouseofanubis@interia.pl albo w komentarzach . Postaram się coś wymyślić
ale pewnie wymyślę coś do bani a wiem że wy macie głowy pełne pomysłów ;]

       Na koniec trochę grafiki ;| :


 
Ahh Amber ;3


  
  





1.Twoje włosy 2.Twoje oczy .3.Twój stary ? levis ? 4.Kiedy sie całujemy 
jestem zahipnotyzowany . 5.Sprawiasz mnie szczęśliwym ( uśmiechniętym)  
6.Stwarzasz moje łzy 7.Myślę że będę musiał to kupić 8.Sprawiasz że cię kocham .









Ita<3 font="font" nbsp="nbsp">





Ita<3 div="div">
My favorite episode.


3 komentarze:

  1. myślałaś może o scenariuszu który odwiedzie cię na parę chwil??? Może napisz nowe scenariusze a do starych wróć jak dostaniesz weny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jakaś próba samobójcza lub napad terrorystów. Jeśli wolisz coś z tych bardziej "normalnych" to np.: chłopcy poszliby na imprezę i nieźle by się upili, do Fabiana przyjechaliby jego koszmarni rodzice albo kogoś zaatakowałby pies i ten "ktoś" trafiłby do szpitala. Dzisiaj mam głupawkę i mam zwariowane pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Np. Do Fabiana przyjechalaby jego jakis kuzyn, ktory zarywalby do Niny. A Fabian przez to, ze wlada nim duch np.zlamalby mu noge. I wtedy np. Mara albo Amber by sie nim zaopiekowala zeby wyzdrowiel przez co Jerome lub Alfie bylby zazdrosny. TaKi PoMySł

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x