czwartek, 13 grudnia 2012

KOMUNIKAT

                           
                                
   
                                                                     SIEMA !

Jestem chora , nie mogę mówić i wgl ale i tak muszę iść do szkoły .. tta dzięki mamo  ! Jeśli chodzi o scenariusz to jest on już napisany w mojej głowie ;D Dobra to tyle .. a i jeśli chodzi o wulgaryzmy w
scenariuszach to muszę mieć wasze pozwolenie . Dlaczego chę ich używać ? Bo są takie chwile które
da się tylko opisać przekleństwami a szczerze mówiąc jaki nastolatek nie przeklina ? W serialu nie mogą
tego robić ale u mnie w scenariuszach to co innego ;D Postaram się jutro coś dodać .

Sibuna xx

Ita<3 div="div">

2 komentarze:

  1. Biedna Itusia :C. Zdrowiej nam tu szybko :D. Echhh.. czasami nie rozumiem rozumowania dorosłych.. o.O. WIem, masło maślane :P.
    Poza tym ja nie przeklinam, choć mam 14 lat :).
    A jeśli chodzi o twoje scenariusze, to tak, możesz używać wulgaryzmów. Rezczywiście są sytuacje, w których wyrażają one więcej niż tysiąc słów xD.
    Nie mogę się doczekać kolejnej notki ;**

    Pozdro,

    Pauline ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w klubie. Też jestem chora i nie mogę mówić. A co do wulgaryzmów to w niektórych sytuacjach są one wręcz potrzebne :) Pozdrawiam i czekam na kolejny scenariusz :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x