sobota, 24 listopada 2012

Scenariusz ;x

                                                                    

Siemaa ! :*
Gotowi na kolejną mieszaninę uczuć xD ? Tak .. ja tym razem tak :* . Emm .. co by tu powiedzieć .Scenariusz będzie krótki bo musze się uczyć .. Pewnie czytając scenariusz będziecie wymawiać : Wath the fuck ? - Dlaczego ? Bo będzie ... dziwny ?
A z resztą zaraz sami się przekonacie ;*


A:Musimy do niej jechać ... teraz !
F:Amber .. ja nie mam już siły ... na to wszystko .. NAPRAWDĘ ! Postanowiłem . Będę z Joy .
A:Co ?
F:Nie no żartuje ...
A:Debil ! Co ty robisz ?
F:Dzwonie do Babci Niny .
A:Ale ona ..
F:Siedź cicho jak nie masz nic ważnego do powiedzenia .

*Rozmowa*
B(abcia)N(iny):Hallo 
F:Dzień Dobry ,
BN:ooo .. Witaj Fabianie . Czy mogę w czymś ci pomóc ?
F:Tak .. proszę powiedzieć mi co u Niny ?
BN:U Niny ? To chyba ja powinnam zapytać się ciebie .
F:Czyli że ...
BN:Niny w domu nie ma .
F:Ale jak to ?
BN:Myślałam że jest w Domu Anubisa .
F:Dziękuję za informację . Do widzenia .
BN:Ale Fabian ... 
F:Tak?
BN:Nie rób nic głupiego ..

-Fabian się rozłancza-

A:Co teraz ?
F:Nie ma jej w domu ... 
A:Czyli ?
F:Jedziemy .

-W holu -

Wi:Fabian .... Fabian !
F:Co ?
Wi:Gdzie się wybierasz ?
F:Jadę do Niny Willow ...
Wi:Po co ?
F:Nie powinno cie to obchodzić .
Wi:Ale Fabian ...
F:Daj mi spokój !
Wi:Ona jest w salonie ...
F:Coo ?

-Fabian wbiega do salonu -


C.D.N


Na Koniec pare NOWYCH gifów z zwiastunów  :

  

  

  





Nie chce być chamska czy coś ... ale od lubiłam Eddiego .. tak szybko zajął miejsce
Niny . Szczerze dla mnie Kt Rush w Sibunie to jak piąte koło u wozu . Sorry ale to
tylko moje zdanie . Przykro mi jest że zastąpili Ninę i AMBER w sibunie beznadziejnymi
osobami .. według mnie to już nie jest prawdziwy Dom Anubisa tylko wszystko jest
takie ... sztuczne . Wiem że pewnie teraz wiele osób chce mnie za to zabić ale .. 
jestem po prostu zła .. a i WIllow won od Alfiego ! on jest Amber ! :D A i myślę
że już przesadzili z tym Eddi'm w grobowcu .. to wszystko jest fuu ! .. Pewnie
nie będę oglądać 3 sezonu bo już widzę że nie będzie mi się podobał .. A i żeby się
ci producenci z Eddim nie zesrali no tak go wszędzie dużo ... Nawet Niny tak nie
,, promowali '' ... Taka prawda ..


Na koniec śmieszne gify z Bradem (Fabianem) :





Sibuna ! :*



Ita<3

3 komentarze:

  1. Suuuuuper!
    Ja też nie będę oglądać 3. sezonu -,-. Będzie on taki... sztuczny.. Ech... Mogłabym tak pisać i pisać o tym nowym sezonie, ale szkoda mi słów -,-.
    Te gify z Bradem... Hahaha! To mnie rozwaliło xP

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny scenariusz.I zgadzam się z Tobą w 100% a nawet więcej.Jak oglądałam zwiastun to tak jakbym...oglądała całkowicie inny serial tylko aktorzy ci sami.GDZIE JEST AMBER?Osoba dzięki której ten serial był zabawny.Nie wspominając o Ninie- głównej bohaterce. Ten sezon będzie totalną porażką...;((

    OdpowiedzUsuń
  3. Super scenariusz :-)
    I zgadzam sie jezeli tak bedzie mial wygladac 3 sezon to to nie będzie prawdziwe TDA.
    Dobrze, że piszesz scenariusze, bo przynajmniej w nich TDA bedzie mialo ten klimat, nie jak to coś co zrobili z serialem.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x