piątek, 30 marca 2012

Scenariusz 5

N:O co chodzi ?
F:Zerwałem z Joy . Zrozumiałem że popełniłem błąd ..
N:Aaaale ....
F:Nie ma ale Nino , nie ma .... = Fabian całuje Ninę =
F:Chodźmy do szkoły  . =Biorą się za ręce i idą =

 = Szkoła =
A:Ej cz wy przypadkiem nie trzymacie się za ręce ?
N:Tak .
A:Czyli że Fabina wróciłaa ?
F:Tak .
AJejjjjjjjjjj ! Superr Extra !!!!!!!!!!!!!
MsA:Amber co ty robisz ?
A:aaa ... Bo widzi pani właśnie zobaczłam nową kolekcję Guciego w super niskich cenach i wie pani jaka to okazja ? 15 ubrań w cenie 14 !!!! . A z resztą co mi ta , proszę oto magazyn  z tą kolekcją .O dzwonek musimy iść .. Miłego dnia !! 
N:aber !
A:Szybko chodcie i nie obracajce się !

 = Po szkole Kolacja =
J:Ej Joy .....
Jo:CZe go ?
J:Feb's Cię zostawił ?
Jo;Co cie to obchodzi .
F:Nino , mam cos dla ciebię .

=Daje jej branzoletkę =
N:Fabian jaka piękna ! Dziękujee !
F:NIe ma za co Ninuś <3 .
Jo:O patrz Ninuś mam taką samą ..
N:aa...
A:Nino czekaj od kogo ją dostałaś ?
Jo:od Feb'sa .
F:Nie prawda !
A:TAk , ? Jesteś tego pewna ?
Jo;Tak !
A:to patrz wczoraj nagrałam ja ją kupowałaś wiec ...
Jo:Mam tego dosć .. Fabian wróć do mnie prosze ... kocham ię i ty kochasz mnie prawda ?
FA...
N;Fabian ?
A:Ty ja kochasz ..................................................
N:Przepraszam .. =chce wybiec ale fabian ją zatrzymuje =
F:Nie , Nino stój .. Kocham cię .
N:I Joy ... Daj mi spokój ...
=wybiega do swojego pokoju , amber biegnie za nią =
A:Nino , nie płacz .
N:Amber wyjezdzam .
A:Co?
N:Nie daje rady .. przepraszam..
A:Nino on cie kocha !!!
N:I Joy ....
A:No fakt . Mam pomysł . Jadę z toba ok ?
N:Naprawde .
:Naprawdę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x