wtorek, 27 marca 2012

Scenariusz 3

Hej ! Dziś nowy scenariusz , Sory że taki krótki ale nie mam czasu dużo pisać... Bez rozpisywania  Oto On ; ))

= Zchodzi Nina =
J:jej ... Szkoda że chodzę z Marą
M: = Patrz na niego =
J:Nie no żart ...
 = Wchodzi Fabian =
F:Wooooooooww ...
Mi:Gotowa ?
N:Tak
Mi:To chodźmy .
A:Czy coś mnie o mineło ?
F:I mnie ?
N:Wiesz Fabian jakoś tak wyszło że ja i Mick chodzimy ze sobą ... = Hah =
Mi:Dobra chodźmy .

 = Nina i Mick wychodzą =
F:Czy ona właśnie zrobiła to samo co ja jej ??
A:Tak boli ??
F:Niee ...............................................Tak troszkę ...
A:No leć Febs do Joy .
F:Ha ha ....

 =Wchodzi Joy =
Jo:Febssss !! Szukałam cię .
F:To koniec!
Jo:Co?
A:Nie słyszysz to koniec ...
Jo:Ale da czego ???
F:Daj mi spokój !!!!!!!!

 =Fabian Biegnie do swojego pokoju =
A:Przykro Mi .. Hahahahha No nie żartujmy .. Jabian it's OVER ! *(Joy+Fabian=Jabian)*
Jo:Nasza Amber taka mądra ? Umie po Angielsku mówić.
A:Jestem mądrzejsza niż myślisz ...

 =Wchodzi Eddie i Patricia =
E:I jak nina poszła na randkę z Mickiem ?
A:Nooo jasne ! I Wiecie co ale mam news'a !!!
P:O co chodzi ?
A:Jak Fabian dowiedział się że Nina i Mick idą na randkę To ....
E,P: TO ??
A:Tooo ...
E,P: AMBERRR !
A:Zerwał z Joy !
P:Co ?
E:Moje modły zostały wysłuchane !!
A:wiecie może ja pójdę do Fabiana ok ?

   =Pokój fabiana =
A:AAAAAAAAAAAAAA!!! Fabian ? RATUNKUU !!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x