sobota, 31 marca 2012

Scenariusz 6

 = Rano , Sniadanie nie ma Niny i AMber wchodzi Victor =
V:Chciałem was poinformować że uczennice Nina Martin I Amber Milington wczoraj wyjechały na 2 tygodnie do USA ponadto kiedy wrócą nie będą z wami już tu mieszkać .
W:CO ????
Al:Moja AMBER  i Nina nie będą już ty mieszkać ?
V:Tak Amber i Nina nie będą tu już mieszkać ale będą dalej z wami chodziły do szkoły .
P:Jak to ? TO gdzie będą mieszkać ?
V:W nowym internacie o mieniu ,, Salamon ''
F:Dlaczego ?
V:Panie Rutter nie powinienem tego mówić ale to pana wina . Idcie do szkoły już ! .

 = USA dom Niny =
A:To ty tu mieszkasz ?
N:Tak .
A:Nie wiedziałam że masz tyle kasy .
N:Ten dom zbudowaliśmy tylko z części spatku po moim Tacie . Jakaś 1/3 . A po mojej mamie jeszcze jest nie ruszony .
A:Woooww . To jest twoja szafa ? Zakochała się < 33
N:Dobra czas odwiedzić mojego chłopaka .
A:Chłopaka ?
N:Tak am go na odległość ... Źle się z tym czuje ale go nie dostawie .
A:Czyli ile ty masz tego spatku ?
N:yy .. 14 milionów .
A:I ty chodzisz w takich szmatach ?? Bez obazy ale Nina !
N:To tylko u nas w szkole . .. Nie chcę się wyróżniać .
A:Dobra idziemy na zakupy , gdzie tu jest najbliższe super centrum handlowe ?
N:Nie daleko jest tu galeria z wszystkimi sklepami jakimi są oczywiście najlepszymi .
A:To na co czekamy , chodźmy !
N:Na serio chce ci się iść 10km ?
A:Nie .
N:Dobra weźmy Kabriolet .
A:Juhuuu !
N:Tylko pójdę sprawdzić pocztę . Patrz . Kartka od Domu Anubisa .
A:Czytaj

                                                                                                        Wielka Brytania 29.03.2012


                                               Droga Amber i Nino .
     Dlaczego wyjechałyście ? Wiecie że nie będziecie już z nami mieszkać ??? Dlaczego to zrobiłyście ??? W tak w ogóle to dlaczego mnie nie wiozłyście ??? A ak przy okazji to co tam u was słychać ? BO  u nas Fabian się załamał ... Alfie też .. . Wróćcie prosimy .

Patricia Wiliamson , Eddie Sweet , Alfie Lewis , Jerome Clark, Mara Jeffrej , Mick Cambel ,

Ps:Proszę wróć ... nie kocham Joy  . Fabian xx
Ps2:Moja królowo wróć !!!!!!!!!!!! ALfred <3

A:I Jak wracamy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x