poniedziałek, 26 marca 2012

Scenariusz 1

Hej . Na tym blogu będą umieszczane głownie scenariusze choć inne rzeczy tez .Scenariusze pisze akby od 3 sezonu czyli będą inne zagatki itd. Jeśli chcecie coś podesłać to piszcie na mój e-mail : Poszkole199905@interia.pl

SCENARIUSZ cz.1

Wchodzi Amber , Patricia , Mara ,  i Alfie.
T: Gwiazdeczkii ! Jak miło znów was widzieć!
A,P,M,F,Al : Ciebie też
Al: Kiedy będzie obiad ??
T:Och alfie , Już zaczynasz ? :) Za 2 godziny ,
Al:Nie wytrzymam tyle !
T:Upiekłam babeczki , są w kuchni !
Al.Mniamcii !
T:Viktor kazał wam czekać w salonie . Nina , Joy , Jerome i Eddie są jeszce w drodze . Nina , Eddie i Jerome przyjada razem a Joy ... O Już jest .



=wchodzi Joy=
Jo: Hejjjjjjjj !
P:hejj!
A;Hej -chamsko-
Jo:Nina już przyjechała ?
T:Nie , jeszcze nie .
A:A co cie to obchodzi ?
Jo: Dlaczego jesteś dla mnie taka chamska ?
A:A bo wiesz bo pamiętam o twoim artykule o ninie , o tym jak odbijałaś jej Fabiana aha i o tym jak pocałowałaś go na jej oczach na balu .. Dać więcej przykładów ?
Jo:Nie nie trzeba !


=Na polu . Idzie Nina Eddie i Jerome=
E:Pamiętasz jestem twoim Obrońcą czy coś ?
N:Tak pamiętam ..
J:I ja też to było straszne i dziwne ... Dobrze że Rufus jest w podziemiach ..
N:To mogła bym byc ja ..
J:No.
E:Nie mogę doczekać się zobaczyć Yaker .
N:Zmieniła się .
E:???
N:Ma blond włosy.
E: I Ty Też .
N:To tylko brązowe krótkie włosy.
J:Takk ... Na szczeście Mara sie nie zmieniła .
N:Jerome
J:tak?
N:Ona ma orzechowy kolor włośów .
J:Co?-piskliwym głosem-
E:Haha.
J:Moja laska aż tak bardzo się nie ziniła a Amber ?
N:Amber ma takie włosy jak przed wyjazdem . Zabije mnie chyba
E:Za co ?
N:Bo mam inne włosy a tamte się jej chyba podobały .
J;Chyba
E,N: JEROME !
J:DObra dobra ...


=wchodzi Jerome , Eddie i Nina =
P:Ninaaa !! Eddiiee !
J:dziękuję za czułe powitanie !
PJerome ! - śmiesznym głosem-
A: Ninnaaaa !!! Nina ?????
N:Tak to ja !
A:Ale masz super włosy !
N:Podobają ci się ?
A:tak !
N:Gdzie fabian ?



To tyle na dziś . Następny jutro albo za 2 , 3 dni.


Pozdrawiam . Ita .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x