czwartek, 29 marca 2012

Scenariusz 4

Hej . Pisze na szybko . Możliwe że przez jakiś czas notki prze zemnie nie będą dodawane dlatego że dziś u nas w szkole jest wywiadówka a ja mam dużo jedynek a w dodatku musze uczyć się jeszcze na 3 kwiatnia na spr.szóstoklasisty ....  Z góry przepraszam . 




S:Milcz !
A:Dostaw go !
S:Masz rację chyba wybrana bardziej będzie tęskniła za najlepszą przyjaciółką .
F:Daj nam wszystkim spokój 
S:To by było zbyt łatwe


 =Wbiega Nina =  =sinkara znika =
N:nie uwieżycie co znalazłam ! Dlaczego macie miny jakbyście zobaczyli Ducha ? 
A:Boo ... Bo my ..
F:Sinkara powróciła !
N:Co ? Czego chce ?
A:Nas zabić ?
N:Co  ? To nie możliwe !!!! Macie znaki zobaczcie !!
F:nie ...
N:Ja też nie Amber ..
A....
N:amber!
A:Ja mam .
N:TO moja wina mogłam wtedy z nią iść ... Dała by wam święty spokój ..
F:Nie Nino nie obwiniaj się . 
A:Chodźmy spać . 
F:Dobra . Pa .


=W nocy sen Niny , Amber , Fabiana , Patrici i Alfiego =
S:Wybrana ... 
N:Słyszałeś to ?
S:wybrany !!!
F:Czy tylko ja usłyszałem wybrany ? 
S: chodcie na strych !!
N:Fabian słyszałeś to ?
F:Tak.
S:Wybrana choć na strych ..
F:Nie idź na strych ..
S:Choć !

=Nina idzie na strych =
F:Nina nie ..... czekaj !
=Fabian idzie za niną = 


=Strych =
N:Amber ?? Patricia ?? Alfie ?
S:wybrana wybieraj !
F:Czekaj !!! Amber ? Patricia .. Alfi ? O,o .


 =Pojawia się Snkara =
S: To jak ? Wybrany będzie mężczyzną i odda życie za swoją ukochaną ? Czy Wybrana odda życie za niego i przyjaciół ?
N:Tak .
S:Nareście ! ahahhaahahahah !
F:Nina nie ! - Całuje Ninę - 
S:Żegnaj wybrana ! 
 =Sinkara Zabija Ninę w ramionach Fabiana podczas pocałunku =
F:Ninaa ! -płacze- Nina
A:Nie  ona nie może umrzeć!
P:Ninaa !
Al:Ej Nina Nina !!!
 =Nina budzi się z krzykiem =
N:AAAAAAAAAAAAAAAAA. 
A:Nina ... Nina .. nie umieraj nina !!
N:Amber !! Amber obudź się
A : aaaaa ! Nina ty żyjesz !
N:Miałaś ten sam sen co ja ?
A:Tak !


 =Wbiega Fabian =
F:Nina NIna ! Ty żyjesz ulga !
A; Fabian to był sen , twoja ukochana żyje . 
N, Amber !


 = Rano =
P;Musimy wam coś powiedzieć ja i alfie mieliśmy sen w którym..
N:Sinkara mnie zabiła .
Al:Tez go miałaś ..
N:Nie tylko ja Fabian i Amber też.
A:Wiecie to było takie romantyczne jak Fabian cię pocałował a potem umarłaś . 
F:I to dla cb jest romantyczne ???
A:To  że to ty ją pocałowałeś to ak a to że umarła to nie ..
Dobra chodźcie do szkoły .
F:Nino możemy porozmawiać . ?




Sorki że taki krótki ;(

2 komentarze:

  1. mam to cb taka jedna prosbe ;) czy moglabys zmienić tło? bo nie których wyrazow nie można rozczytać np. czy to jest senkhara czy kto? bo piszesz sinkara a tak po za tym to super blog :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x