sobota, 27 kwietnia 2013

P R Z E R W A Ok?

\

Ok .. w ostatniej notce napisałam że odchodzę ale ..
nie powiedziałam wam wszystkiego. Na początku chciałam
powiedzieć że zrobiłam to pod wpływem emocji .. Dlaczego?
Po prostu .. na moich oczach waliło mi się życie .. Przyjaciele
oddalali się ode mnie bo nie miałam dla nich czasu, oceny nie
za ciekawe.. Usiadłam na łóżku wieczorem w piątek .. była
dokładnie 1:27 w nocy .. spojrzałam w sufit i rozpłakałam się.. A
wiecie dlaczego? Ponieważ coś co tworzyłam rok wraz z Martą
chcę od tak zepsuć.. Pomyślicie sobie o mnie że jestem jakąś Drama 
Quin czy coś bo odwalam teatrzyki.. Ale przez ten rok stało się na prawdę dużo.. niestety nie mogę wam powiedzieć wszystkiego bo boję się.. powiem wam że miałam lekkie problemy z samo oceną które teraz tylko się pogłębiły. Nie mogę powiedzieć wam więcej bo nie jestem w stanie.. Opowiadanie dodałam w piątek ponieważ miałam je tylko dokończyć.. Chcę wam tylko powiedzieć że kocham was wszystkich i że widzimy się za 2 tygodnie..

Kocham was i nie miejcie mi tego za złe ok ?

Przepraszam was ..

Przepraszam Marto ..



Ita<3

5 komentarzy:

  1. zrób sobie przrwę jak długo chesz

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda mi cię ;( przemyśl sobie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. Skomentujesz i zaobserwujesz ? Dzięki *.*
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/04/28-odcinek-to-nie-tak-jak-myslisz-by.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie musisz przepraszać , kochana .Rozumiem cie : ) Każdy ma taki okres w życiu , ja miałam w wakacje . Do kitu , nie ? To trzeba po prostu przeżyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej! Super, że nie odchodzisz :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x