środa, 17 kwietnia 2013

Mroczna historia cz.6


Peddie Forever <3 A ja nadal forever alone .

Mroczna historia cz.6

Czekałam.Po kilku sygnałach usłyszałam jak ktoś odbiera telefon .
-Halo ? - usłyszałam miły głos mamy Eddiego.
Nabrałam powietrza
-Dzień Dobry .Czy mogłabym prosić do telefonu Eddisona Millera ? - oznajmiłam pustym głosem .
-Aktualnie nie jest obecny .Może pani zadzwonić o czternastej ?
-Oczywiście .Dousłyszenia . - powiedziałam .
Rozłączyłam się i rozpłakałam .Ja płakałam ...Nie płąkałam od roku .Od jego żekomej śmierci .A teraz ... Czy on o tym wiedział ? Muszę z nim poroznawiać !


Zamówiłam lot wieczorem .W końcu muszę chodzić do szkoły .W samolocie odrobię lekcje , chociarz i tak pewnie ich nie będzie .Jak zaplanowałam ...Tak poszło wszystko źle .Zadań była cała masa , a na samolot prawie się spóźniłąm .Masakra ,a le pocieszajace jest to , że ...Okej , spoko .Nie ma żadnych pozytywów tej głupiej sytuacji .Założyłam nogę na nogę i włożyłam słuchawki po czym zaczęłam robić francuski .W szpitalu pracowała jedna francuzka więc nawet nie muszę myśleć zanim zaczne coś pisać w tym języku .Jedyny poytyw pobytu tam .Po skończeniu lekcji wysłałam Ninie wiadomość .

" Wiedziałaś , że Eddie żyje i mi nie powiedziałaś ? Mów prawdę . "

Czekałam i czekałąm , a ona nie odpisywała .W końcu jednak odpisała .

"Przepraszam , Patricio , ale to prawda . "

Nie objęło mnie to , ale byłam zdenerwowana .Zamknęłam oczy i momentalnie usnęłam .



Byłam na dworze .Ciemny park był pusty , a na dworze padało ...O co chodzi ?Odwróciłam się słysząc głośny plusk .Eddie stał w kałuży .
-Dlaczego tam jedziesz ?! Ja tego nie chce ! - krzyczał .
Spięłam się i usiadłam na zakałużonym chodniku .
-Bo... - chciałam żeby dokończył .
-Zakochałem się .Ona jest dla mnie wszystkim i nie mogę dopuścić do siebie ...Kogoś kogo kochałem . - powiedział szybko .
Zbliżał się do mnie krok po kroku z szalonym uśmieszkiem .
-Chociarz możesz być przydatna .




7 komentarzy:

  1. ja nie wiem tak naprawdę co się w tym wszystkim dzieje

    OdpowiedzUsuń
  2. boski <3 dodawaj częściej czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super długo na to czekałam ale w końcu jest czekam na następny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny :) Kiedy dodasz kolejną część kłamstwa?

    OdpowiedzUsuń
  5. super czekam na kolejny :D ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie dodaje kłamstwa .Ola je dodaje : )

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x