sobota, 13 kwietnia 2013

Opowiadanie [17] ~ by Bad Luck. ∞




Siemaaa !

Dzisiaj nie będzie wstępu ..
Chcę wam tylko powiedzieć że
bohaterowie wymienieni w zakładce ,, Bohaterowie Opowiadania ''
to nie wszyscy nowi bohaterowie jacy zawitają w opowiadaniach ...

Peace and Love <3

Nina

Dom dziewczyn :





Usłyszałam za sobą pisk Nice.. Co teraz robić ? Uciec ? Tak po prostu ? Ciało dziewczyny stało w bez ruchu .. Co ten obcy mężczyzna robi w naszym domu ? Wysoki blondyn wpatrywał się w obie dziewczyny z przerażeniem .. chyba nie spodziewał się że zauważą go .. Jego oczy były przepełnione przerażeniem .Po chwili odezwała się Nice - Hejj ? Nie że coś mi przeszkadza ale wiesz mam takie malutkie pytanie .. co ty tu robisz ? - spytała z drżącym głosem po czym zrobiła zdjęcie niejakiemu blondynowi .. - Ała co ty robisz ! Oszalałaś ! - powiedział oburzony chłopak .. Nice zrobiła zdjęcie z fleszem więc chłopak był przez chwilę zamroczony .. - Bosz chyba muszę mieć dowody ? - powiedziała oburzona dziewczyna po czym zrobiła chłopakowi jeszcze jedno zdjęcie . - Jesteś irytująca ! - powiedział . - Pfff ? I to ma być riposta ? - powiedziała Nice po czym schowała telefon do kieszeni- Zrobiłabyś sobie operację plastyczną.. po co komy 2 dupy ? - powiedział chłopak po czym zaczął się śmiać. - Noszę większe obcasy niż to co masz w spodniach . - powiedziała uśmiechając się Nice. - Nie masz teraz na sobie obcasów idiotko ! - powiedział chłopak po czym poprawił swoje włosy ręką. - No właśnie . - powiedziała Nice szeroko się uśmiechając .
Nie chcę przerywać wam tej super korespondencji ale był byś łaskawy powiedzieć mi co ty tu robisz ? - spytała lekko poddenerwowana Nina. - Ty pewnie jesteś Nina .. ta normalna jak widzę z waszej dwójki - powiedział po czym przejechał wzrokiem po Nice. - Ejjj ! - krzyknęła Nice i złożyła swoje ręce na biodrach.- Tak to ja ? A więc .. ty to ? - powiedziała Nina i uniosła prawą brew w górę .- Nick .. Nick Black .. Miło mi emm Nino - powiedział i wyciągną dłoń by się przywitać w stronę dziewczyny jednak ta odruchowo odsunęła się krok w tył.- Nic ci nie zrobię - powiedział lekko przyciszonym głosem po czym podszedł do dziewczyny i złapał ją za ramiona - Jestem tu by ci pomóc ok ? Fabian mnie tu przysłał, martwi się o ciebie - powiedział Chłopak. - Skoro jest taki zmartwiony to czemu sam nie raczył się pofatygować i tu przyjść hmm? - powiedziała Nice krzyżują swoje ręce na klatce piersiowej i przechylając głowę w prawo znudzonym głosem po czym podeszła do drzwi wejściowych i odtworzyła je .Chłopak odwrócił głowę w bok by zobaczyć co robi dziewczyna ale nie puścił ramion Niny - Bardzo mi miło że zaszczyciłeś nas swoją obecnością ale musisz już iść - powiedziała Nice wskazując ręką na przestrzeń z otwartymi drzwiami . Chłopak spojrzał ostatni raz na Ninę po czym puścił jej ramiona i zaczął udawać się w stronę drzwi .. jednak po chwili stanął gdy usłyszał krzyk Niny za plecami - Poczekaj ! - powiedziała. Chłopak odwrócił się w stronę Niny . - Zostań .. proszę - powiedziała. Co ? - powiedzieli jednocześnie Nice i Nick po czym spojrzeli na siebie zdziwionym wzrokiem. Chcę żebyś dostał i ... opowiedział mi wszystko co wiesz .. o Fabianie .. o tym jak wpakował się w to wszystko .. Proszę - powiedziała Nina uśmiechając się serdecznie. - Dobrze ale pod warunkiem że tu - w tym momencie pokazuje palcem wskazującym na Nice - przestanie mnie irytować .- Powiedział Nick.- Irytująca ? ja ? Ja Greethen Jesy Cladej jestem irytująca ? Moja siostra Tina na pewno ! Dess też ! Ale to nie jest rodzinne wiesz ? To jest raniące i .. ja cię nie lubię ! A teraz paszoł w naszego domu ! JUŻ ! - powiedziała Nice po czym tupnęła teatralnie prawą nogą.- Nice na górę ! Już ! - krzyknęła Nina.- Ale .. - powiedziała Nice ale nie dane jej było dokończyć bo w zdanie wtrącił się jej Nick.- No już ! Na górę ! - powiedział.- Poczekaj ! Ja .. muszę ją przytulić do snu ! - powiedziała lekko zdenerwowana Nina.- Okejj ! - powiedziała Nice po czym zamknęła z hukiem lewą ręką drzwi i podbiegła do przyjaciółki wieszając się jej na szyi. - Siedź pod schodami na wszelki wypadek miej przy sobą komórkę, gdyby coś się stało to dzwoń po policję - szepnęła na ucho Nice Nina, ta odpowiedziała jej gestem kiwając głową w górę i w dół.- A teraz dobranoc Nice ! - powiedziała Nina i wskazała oczami na schody prowadzące do górnej części domu.- Ta .. dobranoc - powiedział Nick wkładając ręce do kieszeni. Nice zignorowała jego gest i udała się niby do swojego pokoju . Na początku weszła na górę a potem po cichu zeszła po schodach i nadsłuchiwała się rozmowy Niny i Nick'a. W tym czasie gdy Nice schodziła cicho po schodach  Nick zdążył usiąść przy stole a Nina zaczęła parzyć herbatę . - Więc .. co chciałabyś wiedzieć ? - zaczął nieśmiało Nick.- Wszystko - odpowiedziała pewnie Nina nie odwracając się od 2 parzących się herbat.- Jesteś pewna ? - spytał z lekką nutką nadziei że jednak powie nie. - Tak - powiedziała Nina po czym zabrała 2 herbaty z lady i usiadła przy stole . - Dobrze opowiem ci wszystko .. jakieś 5 lat temu jechałem sobie autem na dyskotekę. Gdy już na niej byłem tam poznałem Fabiana. Był nieźle nawalany. Moi kumple poznali mnie z nim a potem sprawy toczyły się bardzo szybko. Fabian nie chciał tak żyć ok ? On musiał - powiedział Nick po czym upił łyk herbaty. - Jak to musiał ? - Spytała Nina .- Po prostu tutaj tak jest.. zadajesz się z nami bo musisz. Nie ważne czy ci się to podoba. On był do tego zmuszony z resztą tak samo jak .. jak mu to było .. na A .. czekaj .. O ! Już wiem ! Alfie ! - powiedział akcentując głośniej ostatni wyraz Nick. - Alfie ? A jak miał na nazwisko ? - spytała zaniepokojona Nina. - Lewis - odpowiedział Nick .- Ciemnoskóry nieogarnięty chłopak ? - spytała Nina. - Tak .. to cały Alfie - powiedział Nick po czym poprawił swoją kurtkę. - Boże .. Czy jest tam ktoś w waszej paczce dla przymusu oprócz niego ? - powiedziała Nina.- Jasne .. no ten  Eddie Sweet ? Tak to on ! ii ... Joy Mercer ? A no i była dziewczyna Fabiana Lily Hactwik.. Musisz uważać bo ona ma na niego ochotę .. Fabian zawsze lubił ostre sztuki a ty jesteś .. em .. - zatrzymał się w wypowiedzeniu ostatniego słowa Nick gdyż przerwała mu Nina. - Nudna ? - dokończyła za chłopaka dziewczyna





Ciąg dalszy nastąpi



Ita<3




4 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x