niedziela, 13 stycznia 2013

                   
                                                                      Siema !
   Na początek jak widzicie zrobiłam nowy wygląd bloga ;) Z banerem męczyłam się 2 i pół godziny ale było
warto .. Tło może się jeszcze zmienić . Jutro dodam zakładkę ,, bohaterowie '' (scenariuszy) . Co tam takiego jeszcze wam powiedzieć ... A od dzisiaj ankiety będą pisane też w innych
językach np : Tak/Yes itp . ponieważ mamy odwiedziny z innych krajów (oto one ) : Wielka Brytania , USA ,Rosja , Francja ,Niemcy , Ukraina ,Szwecja , Brazylia ,Kanada ,Hiszpania,Izrael,Węgry, Tajlandia . Sporo nie ? Właśnie dlatego na blogu z boku jest dostępna aplikacja tłumacza . W ankiecie zdecydowaliście że Nina może zniknąć z scenariuszy . Nie zniknie ona na zawsze ! Po prostu wszystkiego dowiecie się w swoim czasie ! Dobra zaczynamy ! :*


F:Póść ją !
El:Fabian .. ty .. odczytałeś mój list prawda ?
F:Jaki list ?
El:Nie pokazałaś mu go ?
N:Póść mnie !
El:Jak się wytłumaczysz !
F:Póść ją ! Słyszysz !
El:Tak .. A ty . Pamiętaj !

-Eleanor odchodzi -

F:Nic ci nie jest ?
N:Nie ..
F:O czym masz pamiętać ?
N:Nie ważne..
F:Dlaczego mi nie powiedziałaś o liście ?
N:Chciałam pierwszę sprawdzić kto to jest .
F:Ona ci groziła !
N:To tylko słowa ..
F:Choć do domu ..
N:DObrze ..

-Nina i Fabian wchodzą do domu, zostają na holu Amber i KT -

KT:Co tu się dzieje ?
A:Nic ci nie jest ?
N:Nie..
KT:Hallo ..
N:Przyjechała do mnie kuzynka .. spóźniłam się z nią na spotkanie ..
Kt:yhym .. sorry za wtrącanie się w życie prywatne ..
N:Nic się nie stało ..

- Kolacja godzina 19:00-

E:Co za przedstawienie odwalaliście na polu ?
A:A co piszesz książkę ?
J:Ależ Amber .. Ja równie chętnie jak Eddie posłucham twojego sprawozdania !
A:A w nos byś nie chciał ?
J:Nie odważysz się ..
A:A chcesz sprawdzić ?
J:Dobra ... dobra .. 
N:Która godzina ?
F:19:02 a co?
N:Emm .. muszę iść .
F:Ale jeszcze nie skończyłaś jeść ..
N:Nie ... jestem głodna..

-Nina wychodzi -

J:Ej no co jest ?
F:O co ci znowu chodzi?
J:Nagle odechciało się jej jeść ?
F:Tak..
J:Fabian , Fabian .. tak to się zaczyna .
F:Co ?
J:Laska cię olewa .. 
F:Czyli ?
J:Zerwanie się zbliża !
F:Yhym ..
J:Albo gorzej !
F:Co?
J:Ucieknie od ciebie ..


-Nina wchodzi do pokoju , patrzy na komórkę a tam wiadomość od Eleanor -

       Dzisiaj o 23:00 przed 
       domem. Elka  xx

-Do pokoju wchodzi Amber-

A:Coś się stało ?
N:Nie .. nie ..
A:Fabian się martwi .
N:Ale o co ?
A:Jerome nagadał mu głupot że chcesz go dostawić .. ale ty tego nie zrobisz .. prawda ?
N: ..
A:Nin's ..
N:Tak ! Tak ! .. przepraszam .. zamyśliłam się .

-Godzina 22:45 , Nina spakowana siedzi na łóżku , Amber i KT Rush śpią , Nina bierze kartkę i piszę -

                                              Drogi Fabianie ..
       
          Pewnie myślisz że Jerome miał rację ale mylisz się . To tylko tak wygląda . Teraz kiedy czytasz ten
list to ja jestem już kompletnie gdzie indziej .. w innym świecie ale , nie bież tego do słownie . Teraz kiedy 
siedzę tu , na moim łóżku uświadomiłam sobie jak jesteś dla mnie ważny . Nie wyjechałam z własnej
woli ,
gdyby nie moja lekkomyślność to wszystko wyglądało by zupełnie inaczej . Patrzę tak na nasz pokój i wszy-
-stko sobie przypominam . Te piękne i okropne chwile Sibuny i uświadomiłam sobie że zniszczyłam wam życie.. zaczynając od ciebie . To wszystko boli ale trudno . Życie jest bezlitosne i brutalne . Wiem że moje
słowa na papierze dają ci cierpienie i wiele pytań . Dlaczego nie powiedziałam ci to w prost ? Dlaczego to
robię ? Tak wiele pytań .. tak mało odpowiedzi . Na koniec proszę cię tylko o jedno .. Nie myśl o mnie !
Nie szukaj mnie ! Jeśli to zrobisz to nie długo znajdziesz sobie kogoś lepszego i będziesz szczęśliwy ale tak
inaczej .. naprawdę . Błagam cię nie obwiniaj siebie . To wszystko moja wina . 

                                                                                  Kocham , Nina x

-Nina zgina list na pół , pisze na kartce FABIAN , wychodzi z pokoju następnie z domu Anubisa , na polu zastaje Eleanor -

El:Dobrze postąpiłaś , będą bezpieczni ale ty ... nie za bardzo .


Dobra koniec tego czegoś co nazywam scenariuszem xD

A teraz na koniec trochę grafiki :

























Dobra to tyle!


Do jutra ! xx


Ita<3 font="font">

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x