poniedziałek, 28 stycznia 2013

                    

Siema !
         Bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo przepraszam że od 7 dni nic na blogu się na pojawiło . Ostatnio
na nic nie mam czasu . Poprzednie półrocze zawaliłam w nauce i muszę mieć dobre oceny w tym , jeśli nie to 
blog przestanie istnieć . Ja nawet nie myślę o zamknięciu go . Ostatnio z ciekawości zobaczyłam kiedy blog został założony . Zdziwiłam się że aż tak długo go prowadzę . Został założony pod koniec marca 2012 roku.
Dla mnie to na prawdę długo ! Dzisiaj scenariusz , grafika , kolejne nominację do Liebster Award a no i chcę wypowiedzieć się w sprawie Niny i 3 sezonu . Dzisiaj też był mój pierwszy dzień w szkole po feeriach i naprawdę straaaaaaaaasznie się ciągnął . Mój brat pojechał na obóz i wraca wieczorem w sobotę ( nie potwierdzone ) . Dobra lecimy z tą notką :D 

W scenariuszach używam imienia które pisze się Eleanor a czyta Elenor dlatego będę pisała tak jak się czyta.

-Tym czasem Nina i Elenor dojechały przed dom Babci Elenor -

El:To tutaj ..

N:Woow .. ten dom jest olbrzymi .
El:Wiem . Tu się wychowałam po stracie rodziców . Oficjalnie jesteś moją najlepszą przyjaciółką .
N:*Mówi wahając cię * O .. ok ?

-Elka i Nina wchodzą do domu Babci Elki -


El:Baaaaaaaaaaaabciu ! Jesteśmy !


-Po chwili słyszą jak Babcia Elenor schodzi po schodach i ukazuje się im -


B(abcia)(Elenor):Elenor !

El:Babcia ! *Przytulają się *
B:A ty pewnie jesteś Nina .
N:Tak .
B:Elenor jeszcze mi nic o tobie nie opowiadała . Elenor skarbie nalej wody do czajnika  i zagotuj na herbatę a ty Nino chodź , pokarzę ci twój pokój .

-20 Minut później po rozpakowaniu się Nina schodzi z Babcią Elenor do salonu gdzie zastają Elenor

siedzącą przy stole z gotowymi 3 herbatami i ciastkami na stole -

B:Elenor ! Pięknie wszystko przygotowałaś !

El:Dla ciebie wszystko babciu * Uśmiechnęła się * Siadajcie .
B:Nino tak właściwie to nic o tobie nie wiem . Opowiedz mi coś o sobie .
N:A więc .. pochodzę z USA .. moi rodzice zginęli w wypadku .. *I tu głos Niny się zatrzymał , 
wzięła głęboki wdech i kontynuowała * mam babcię ale .. nie chcę jej zawracać mną głowy .. tak
kocha mnie ale nie chcę jej wykorzystywać .. Przepraszam że pani się narzucam .
B:Ohh .. kochanie nie przepraszaj . A teraz idźcie spać .. jest 1:30 am ..

-Nina i Elenor wstaje , po kilku krokach Nina upada , ostatnie co widzi to bladą twarz Babci 

Elenor i Elenor dzwoniącą po pogotowie potem film się urwał ..

- W szpitalu , Nina się budzi , obraca głowę w prawo i widzi zapłakaną Elenor-


N:*Mówi cicho wręcz szeptem* Elenor ?

El:Tak ! Jestem tu .. Przepraszam .
N:Nie masz za co ..
El:Mam .. Nino ja nie jestem taka jak się wydaje lub jak sądzą inni . Wtedy , 5 lat temu nie zabiłam Charlotte ( Czyt. Szarlot ) .. Znalazłam ją nie żywą i spanikowałam .. potrząsnęłam ją .. myślałam że się
obudzi a wtedy dostawiła tylko swoje odciski palców .. potem o wszystkim dowiedział się Fabian myśląc 
że to ja .. potem postanowiła poudawać tą ,, złą '' osobę za którą mnie mają .. No ale ja tak nie potrafię .
Nino wybacz mi .. 
N:Jest godzina 14:00 pm a ty siedzisz u mnie od 12 godzin bez snu .. oczywiście że ci wybaczam .
El:Jak tylko wyjdziesz odwiozę cie do domu .

-Nagle do pokoju wchodzi lekarz który słyszał ostatnie zdanie wypowiedziane przez Elenor -


D(oktor):Niestety muszę pokrzyżować pani plany .

El:Dlaczego?
D:Mam wyniki badań ..
N:Jakich badań ?
D:Dostały u pani przeprowadzone różne rodzaje badań ..
N:Po co ?
D:Mieliśmy podejrzenia co do pani omdlenia i jednak nie myliliśmy się .
El:To znaczy ?
D:Ma pani raka .. został pani maksymalnie miesiąc ..

C.D.N :D

Dobra teraz muszę skomentować parę spraw ..

Zacznijmy od Niny :


                 

             
                 Każdy kto kiedykolwiek oglądał wcześniej House of Anubis wie że Nina Martin
                 główną bohaterką serialu . Niestety Niny nie ma w 3 sezonie .. pewnie myślicie sobie
                 o co mi chodzi .. odeszła sama to jej problem nie ? A właśnie że tak wcale nie jest !
                 Dobrze pamiętam jak każdy wielbił Ninę a kiedy to było ? 1 sezon . Odchodząc od
                 tematu 1 sezon i 2 sezon należał do Niny . Nie ma tu nic do dziwienia się skoro jest
                 ona główną bohaterką ! Rozumiem że mogliście poczuć się zranieni i oszukani kiedy
                 Nat powiedziała że odchodzi z serialu na rzecz nauki a tak na serio chodziło o to że
                 chciała zagrać w filmie , ale szczerze mówiąc czy gdybyście mieli wybór wybralibyście
                 serial czy film ? No właśnie .. sama czułam się urażona na początku i przez to napisałam
                 źle sprawdzian po 6 klasie bo się zdenerwowałam i nie mogłam skupić .. No ale mniejsza
                 o to .. Chodzi mi od 2 rzeczy : Hejty dla Nat i 3 sezon . Jeśli chodzi o Hejty to powiem
                 tyle , JEŚLI NIE LUBISZ NAT TO ZATRZYMAJ TO DLA SIEBIE .. Jeśli chodzi
                 o 3 sezon tak jak zauważaliście ślady istnienia Niny Martin zostają zamazane . Wkurza
                 mnie to ale co ja mogę zdziałać ? Bardzo bardzo i to bardzo kocham Ninę choćby za
                 jej zachowanie .. W 1 sezonie niewinna Amerykanka która przeżyła wcześniej śmierć
                 rodziców .. wychowywana przez babcię ... potem poznała Sarę która zmarła ..Potem
                 wszystkie zadania sibuny no i oczywiście ich ukryta miłość z Fabianem .. Potem 2
                 sezon .. ( nie obrażając Joy) która dawała jej nie źle w dupę np. ten artykuł .. Potem
                 była bliska śmierci .. nie tylko ona ale i jej przyjaciele i babcia .. Była wybraną . Ja
                 bardzo kocham Ninę i mam nadzieje że wróci choćby do jednego odcinka ! <3

                 


Nominację do L.A. :

Od bloga :http://radoszkaaa-1999.blogspot.com


1.Wolisz Ninę czy Rufusa?

Ninę choć bardzo lubię Rufusa ;)
2.Kogo wolisz Fabiana czy Eddiego

Wolę kochanego i wlacznego Fabiana xD
3.Czy masz twiterra

Tak.
4.Czy masz fb.

Tak.
5.Czy masz chłopaka\dziewczynę

Aktualnie nie .
6.Twój ulubiony kolor

Turkusowy .
7.W jakim mieszkasz mieście
Nie mieszkam w mieście tylko na wsi : >

8..Czy masz teraz ferie
Tak (Pytanie zostało nadanie 22 stycznia)

9.Czy masz mundurek w szkolę (Ja niestety tak)
Miałam jeszcze rok temu .

10.Miałeś czerwony pasek
Tak w 5 i 4 klasie ;)

11.W której jesteś klasie
1 Gimnazjum .

Od bloga :http://love-sibuna-tda.blogspot.com



1.Ile masz lat?
14:)
2.Jaka jest twoją ulubiona książka(napisz tytuł i w skrócie o czym jest)
Cała saga zmierzch ( o wampirach) i wszystkie tomy pamiętników wampirów ( o wampirach)
3.Jak masz na Imię?
Aleksandra(Ola)
4.Ulubiona piosenka(podaj tytuł i autora)
Mam ich parę oto one :

Little Mix-
-Wings
-DNA
Lana Del Rey- 
-Summertime Sadness
One Direction
-Kiss You

-live while we're young

-Little Things 
Simple Plan
 -Summer Paradise ft. Sean Paul
Justib Bieber -
-Boyfriend
-beauty and a beat

5.Twój ulubiony film?
Titanic , Straszny film , Project X
6.Z jakiego jesteś rocznika?
1999
7.Masz przyjaciółke?
Tak nawet 3 ! ;)
8.Twoja ulubiona postać TDA?
Nina ! 
9.Ulubiony przedmiot szkolny?
ouuh .. nie mam ulubionego , nie cierpię chodzić do szkoły ..
10.Ulubiona pora roku?
Lato .
11.Gdybyś mogła określić siebie w 2 słowach jakie to by były słowa?
Miła , Śmieszna .

Dobra teraz pytanie ode mnie :

1.Chciałabyś mieszkać zagranicą ? ( jeśli tak to gdzie )
2.Masz zwierzątko ?
3.Z jakiego rocznika jesteś ? xD
4.Wolisz sobotę czy niedziele ?
5.Wolisz sanki czy narty ?
6.Gdybyś miała wybór spędzenia jednego dnia z kimś sławnym 
to kto by to był ?
7.Twój ulubiony zespół ?
8.Ulubiona postać w HOA ?
9.Wolisz : zjeść kanapkę po nauczycielu czy wypić herbatę po
sprzątaczce ? 
10.Jaką masz przeglądarkę internetową ?
11.Jakiego koloru masz pokój ?


PYTANIA SĄ DLA KAŻDEGO ! 

Na koniec parę gifów :
                                           
                                                                                Ładna
                                                                
                                                                            Dowcipna
                                                               
                                                                            Zabawna  
                                                                
                                                                            Szczera
                                                                
                                                                           Odważna 
                                                               
                                                                             Wrażliwa
                                                                
                                                                      Zdeterminowana 
                                                               
                                                        Rodzaj ( jednana w swoim rodzaju )
                                                               
                                                                           Przepiękna .

                         
                         
                         
                                           Dom ( Dramatu , Tajemnic , Komedii , Miłości) Anubisa.

                      
                      
                      
                    
                       
                    
                   
                    
             
To tyle !

Do jutra !

Ita<3

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x