czwartek, 17 stycznia 2013

Scenariusz !

                    
                   \
                   
                   
                                                            Siema !
Jak tam ferie lub szkoła ? Dla tych którzy chodzą do szkoły : Potem my będziemy zapierdalać a wy odpoczywać xD . Jeśli chodzi o ostatnią notkę to jeśli ktoś wszedł na bloga mógł zobaczyć ją pierwsze
bez grafiki .. dlaczego ? Chodzi o to że gdy mam trochę czasu i pomysł to piszę jakiś fragment scenariusza
i zamiast dać ,, zapisz '' dałam ,, opublikuj '' .. mój błąd ! Chcę was za to przeprosić ! W tej chwili grafika
do tamtej notki jest już dodana ;) Jutro będziemy mogli obejżeć po angielsku następny odcinek 3 sezonu szczerze nie mogę się doczekać *.* A wy ? :) Dobra przechodzimy do dzisiejszej porcji gifów i oczywiście scenariusza ! Na początek scenariusz a na końcu jak zwykle grafika ;)

W scenariuszach używam imienia które pisze się Eleanor a czyta Elenor dlatego będę pisała tak jak się czyta.

-Fabian siada na łóżku , patrzy w jeden punkt ( na ścianie ) po jego policzku spływa pojedyncza łza -

E:*mówi przestraszonym głosem* No chyba sobie żartujecie !
A:*Mówi przez płacz* W takich sprawach się nie żartuje !
F: Przestańcie ! Nie mogę tego już słuchać !
KT:Fabian .. wszystko będzie dobrze ..
F:*Krzyczy* Nie będzie ! *Mówi ciszej* Wy nic nie wiecie !
A:A powinniśmy coś wiedzieć ?
F:Myślę że tak ..
E:No to .. opowiadaj !
F:*Przeciera kolejną łzę na policzku* Już raz przeżyłem podobną historię i nie chcę tego jeszcze raz ..
KT:Fabian spokojnie .. opowiedz nam wszystko ..
A:Jesteś tu od nie dawna .. KT ty nie wiesz co my przeżyliśmy ..
F:Nie chodzi o to ..
A:To o co ?
KT:Pozwól mu powiedzieć ... wiem jestem tu nowa ale , to nie znaczy że nie mam uczuć .
F:Było to w 2008 roku .. w wakacje . Przed Niną miałem 3 inne dziewczyny . Sam znacie ..była też Elenor .. Tak .. Ta Elenor którą znacie .Była kochana , troszczyła się o mnie , czuć było od niej miłość .. wszyscy mieli nas za idealną parę .. ale każdy ma wady .. jej była chorobliwa zazdrość . Pewnego dnia miałem już tego dość i zerwałem z nią . Tydzień później poznałem Charlotte ( Czyt. Szarlot) . Jaka ona była piękna a jaka miła . Każdemu dawała to co miała . Ja byłem szczęściarzem jak to uznawali moi znajomi bo mi dała
swoją miłość . Pewnego dnia poszedłem do niej ( mieszkała sama ) drzwi były otwarte więc wszedłem ale
jej nie było .. nie było jej rzeczy . Tylko list pożegnalny do mnie na łóżku . *Zaczyna mówić łamiącym głosem* Dwa dni potem znaleziono ją nie żywą w lesie na przedmieściach .. Ja jej ciele znaleziono odciski
palców Elenor .. zrobiła to z zazdrości a .. a teraz zniknęła Nina .. i ja potrafię myśleć tylko o czarnym scenariuszu .. Ale Nina nie dostawiła listu pożegnalnego ?
A:*Stoi i cicho wpatruję się w Fabiana *
F:Amber ?
A:* wyciąga za pleców list do Fabiana * Przeczytaj /
F:A .. a wy go czytałyście ?
A:Nie ..
F:Dobrze .. * Bierze głęboki wdech *
  Drogi Fabianie ..
       
          Pewnie myślisz że Jerome miał rację ale mylisz się . To tylko tak wygląda . Teraz kiedy czytasz ten
list to ja jestem już kompletnie gdzie indziej .. w innym świecie ale , nie bież tego do słownie . Teraz kiedy 
siedzę tu , na moim łóżku uświadomiłam sobie jak jesteś dla mnie ważny . Nie wyjechałam z własnej
woli ,
gdyby nie moja lekkomyślność to wszystko wyglądało by zupełnie inaczej . Patrzę tak na nasz pokój i wszy-
-stko sobie przypominam . Te piękne i okropne chwile Sibuny i uświadomiłam sobie że zniszczyłam wam życie.. zaczynając od ciebie . To wszystko boli ale trudno . Życie jest bezlitosne i brutalne . Wiem że moje
słowa na papierze dają ci cierpienie i wiele pytań . Dlaczego nie powiedziałam ci to w prost ? Dlaczego to
robię ? Tak wiele pytań .. tak mało odpowiedzi . Na koniec proszę cię tylko o jedno .. Nie myśl o mnie !
Nie szukaj mnie ! Jeśli to zrobisz to nie długo znajdziesz sobie kogoś lepszego i będziesz szczęśliwy ale tak
inaczej .. naprawdę . Błagam cię nie obwiniaj siebie . To wszystko moja wina . 

                                                                                  Kocham , Nina x



C.D.N :D


Dzisiaj dla przypomnienia gify z sezonu 1 i 2 ;)














To Tyle !

Pozdrawiam ! x

Ita<3 

4 komentarze:

  1. ooo przed ostatni gif jest z jarą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards :* Szczegółowe informacje na: http://scenariusze-house-of-anubis-by-ola.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award_18.html !!! <3

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x