poniedziałek, 21 stycznia 2013


                      
                                                                                 Siema !
Jest 1:26 am. ( w nocy ) kiedy zaczełam pisać tą notkę czyli oficjalnie jest już 20 stycznia czyli moje ( 14 ) 
urodziny Dobra dzisiaj tradycyjnie scenariusz , grafika.Na początek krótki scenariusz , przepraszam że nie powala długością ale jestem strasznie zmęczona , chcę
coś dla was napisać ale równocześnie nie mam weny ;)


W scenariuszach używam imienia które pisze się Eleanor a czyta Elenor dlatego będę pisała tak jak się czyta.

Scenariusza :

Jo:Amber jest 1:03 am . 
A:*Mówi lekko uniesionym głosem*Ale to ważne !
P:Dobra .. mów .
A:Nina zniknęła ..
M,P,Jo:CO ?
M:Tak po prostu ?
A:Mara pamiętasz Elenor .
M:Tak . A co ?
A:*Mówi z ironią * To że ona jest tylko chora psychicznie .. ale co tam .. Ninie się przy niej nic nie stanie 
nie ?
Jo:Jak możemy ci pomóc ?
A:Mam plan tylko rura nie che mi pomóc ..
P:Jaki ?
A:Otóż .
- Dzwonimy do Elenor i umawiamy jedną z nas na spotkanie ..
- Któraś z nas udaję kuzynkę Fabiana .
-Przykleja JPS do jakieś rzeczy Elenor .
-Wiemy gdzie będzie Nina .

P:Amber ?
A:Tak?
M:To troszkę szalone ..
A:*Mówi szczęśliwa *Wiem .. dziękuję !
Jo:*Mówi wątpiącym głosem*Nie chcę gasić twoich chęci ale to się nie uda ..
A:*Mówi zrezygnowanym głosem* Skąd wiesz ..
P:Ja ci pomogę .
A:Dzięki .. Mara , Joy ?
M:Nie mogę ryzykować wywaleniem ze szkoły .. przepraszam .
Jo:Pasuje mi obecna sytuacja .. nie no  żartuje . Pomogę . Zrobię wszystko ale daj mi spać .
A:*Skacze ze szczęścia* Dzięki dziewczyny . Do jutra .

-Amber wychodzi z pokoju dziewczyn , udaje się do swojego i zasypia -



Dobra . Teraz grafika :






Fabian i ,,there is no sibuna without Nina” 












To tyle . Fabina już nie istnieje to chociaż byli
by na tyle łaskawi by Peddie wróciło co ? Mi
Jak na razie podobał się tylko 1 i 2 odcinek
3 sezonu .. reszta jest taka .. dziwna ?


Dobra to tyle .

Przepraszam że tak mało .

Sibuna ! xx

Ita<3

3 komentarze:

  1. Super scenariusz.*_* Zgadzam sie z tb.;) Fabina...;(

    OdpowiedzUsuń
  2. twój blog został nominowany do Liebster Blog Award na

    http://love-sibuna-tda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.♥

    Zostałaś nominowana http://radoszkaaa-1999.blogspot.com/2013/01/liebster-award-i-liebster-award-ii.html

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x