sobota, 5 stycznia 2013

Odcinek z Napisami (1) + Opisy odcinków +Nominacja bloga do Libster Award+BLOG ZAWIESZONY/by Ita

                  
                              My mamy to coś .. co nigdy nikt nie miał . Jesteśmy Sibuną dziś .. i na zawsze . 

                                                    Siemaa !
Dobra dzisiaj taka notka ... Mam dla was trochę informacji :D Sorry z góry jeśli gdzieś się pomyliłam .
Mam dla was sporo pytań czyli zaraz dodam wiele ankiet .. Proszę was o odpowiedź  po to żeby
znać wasze zdanie :D .. Dobra na początek link do Pierwszego odcinka z napisami 3 sezonu HOA :
http://www.baje.pl/movie/68252/Tajemnice+Domu+Anubisa+1%2C+2%2C+3/House+of+Arrivals
Nie wiem kiedy będzie kolejny ale myślę że możemy spodziewać się go jutro ;) ALE JA TYLKO TAK
MYŚLĘ !

Opisy odcinków :
Tłumaczenie by Google i Ja :D
Sorry za jakieś błędy ;) x
/= lub
()= Głębsze wytłumaczenie.
?-? - Nie pewność , nie zrozumienie .

House of Truth - Eddie i KT Rush próbują dowiedzieć się (do czego potrzebny , po co)
jest klucz .. Alfie ujawnia prawdziwego właściciela bransoletki / Daje Amber bransoletkę .

House of Hieroglyphs- Viktor jest pod presją bo nie może znaleźć swojej brakującej
bransoletki .. Eddie i KT odkrywają że Pani Denby również posiada tajemniczy klucz (Taki jak ma KT)

House of Revelations- Zgłoszenie Amber do szkoły mody zostaje przyjęte , ?Fabian
znajduję wiadomości o bransolecie ? Eddie i KT wkradają się do domu pani Denby .

House of Questions-Eddie i KT badają dom pani Denby ,Patricia i Fabian podejrzewają że
KT pracuje dla Viktora , ? Mara i Jerome kontynuują poważnie Business Studies  ?

House of Pi - ? Amber jest odkryta/znaleziona w pokoju TANK (zbiornik O,o ) .? Eddie
i KT znajdują zdjęcie Miss Denby .

House of Mistrust- Amber domaga się reaktywacji sibuny , Viktor jest szczęśliwy że
odnalazł swoją branzlując .

Libster Award:

Blog został nominowany do Libster Award czyli za dobrą pracę :)

Pytania :

1. Dlaczego piszesz ?
Piszę dlatego że mam bujną wyobraźnię i po prostu to kocham ;)


2. Twój pierwszy blog to ... ?
Mój pierwszy blog był o Selenie Gomez ale jest już dawno usunięty ;)
3. Co czujesz gdy ktoś cię chwali ?
Jestem z siebie dumna ;)

4. Chciałabyś mieszkać w górach ?
Mieszkam nie daleko :) Podoba mi się mieszkanie w takim krajobrazie :D

5. Ulubiony/a aktor/aktorka ?
Myślę że : Selena Gomez ;)

6. Z kim zaprzyjaźniłaś się , a go w ogóle nie znasz w realu ?
Z Martą którą prowadziłam tego bloga oraz z wieloma ludźmi z Twittera ;)

7. Kim chcesz zostać ?
Pisarką :)

8. Miałaś sen , który cię prześladuje ?
Tak .. ale Bogu dziękować że mnie opuścił .

9. Lubisz słuchać muzyki ?
Bardzo !

10.Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
One Direction - Little Things :)
11. Jaki blog najczęściej odwiedzasz ?
Love-Sibuna.blogspot.com .




Dziękuję za nominację ! ;)

Chcę tylko na koniec powiedzieć że blog zostaje
zawieszony na czas nie określony .. Proszę was
wyraźcie swoje zdanie w ankietach .. :)

Pozdrawiam c;

Ita<3 font="font">

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x