sobota, 19 stycznia 2013

Scenariusz + 2 nominację Liebster Award do bloga + Grafika / by Ita

                        
                        
                                                                               
                                                                                Siema !
           Dzisiaj są urodziny Marty która prowadziła ze mną wcześniej tego bloga więc , - Happy B-Day Baby <3 -, Jutro są moje urodziny więc pewnie notka jakaś się ukaże ;) Notka będzie się składać z :
- Scenariusza
-2 nominacji bloga do Liebster Award 
-Grafiki 

          Łącznie z 2 nowymi nominacjami blog miał już 3 ! No to zaczynamy scenariusz , mam nadzieje
że nie będziecie zawiedzeni C; .

W scenariuszach używam imienia które pisze się Eleanor a czyta Elenor dlatego będę pisała tak jak się czyta.

Scenariusz :

E:Mówie wam ! To jest nie prawdziwy list . Nina by od tak nie zniknęła .
A:No raczej . Ktoś kazał jej to zrobić .
KT:Ale kto ?
A:Hmm ... pomyślmy . * Po chwili Amber kładzie prawą dłoń na swoim prawym policzku * No przecież ..
E:*Mówi zmieszany* Amber ? 
A:Przecież to oczywiste !
KT:Amber o kogo chodzi ?
A:Kto nie lubi Niny ?
E:Joy ?
A:Nie .. 
KT:Elenor ..

- Gdy Fabian usłyszał imię Elenor wstał z łóżka i wybiegł z pokoju -

A:No i patrz co narobiłaś !
KT:Ale ..
A:Ugghhh ..

-Amber wybiega za Fabianem -

E:Nie przejmuj się .. ona taka na prawdę nie jest ..
KT:To co ? Jest jeszcze gorsza .
E:Jesteśmy w nie przyjemnej sytuacji .. bądź dla niej miła ..
KT:Spróbuje ..

- Tymczasem na korytarzu Amber zauważa opartego , siedzącego i płaczącego o ścianę Fabiana -

A:Fabian ..
F:Amber nawet nie wiesz jak to boli jak wiesz że ktoś ważny przez ciebie cierpi .
A:Ja nie wiem .. ale Nina wie .. poczuła to na własnej skórze nie raz .. 
F:Nie wiedziałem że to takie okropne .
A:Fabian życie jest krótkie i brutalne . Może Nina miała rację mówiąc abyś o niej nie myślał . Wiedziała
że będziesz cierpiał . Zrób co mówi . Będzie ci lżej ..
F:Łatwo mówić . Gdyby Alfie zniknął to co byś zrobiła .. ?
A:*Mówi ciszej* Zagorzale bym go szukała *Macha ręką* ale mniejsza o to . Chodzi o ciebie ,
a teraz idź spać i przekaż rurze żeby przyszła do pokoju .
F:Dobrze ..

-Fabian i Amber idą do swoich pokoi , Fabian zrobił to co Amber mu powiedziała , po chwili do pokoju
Amber wchodzi KT-

A:Mam plan !
KT:Dobranoc !
A:Musisz mi pomóc !
KT:Nie dzięki .. jest 1:00 am .. normalne nastolatki o tej godzinie śpią .
A:My już dawno nie jesteśmy normalnymi nastolatkami . Proszę , KT pomóż mi ! 
KT:Ugghh .. no dobrze słucham , niech starce 2 minuty snu .
A:Słuchaj , mam numer Elenor . Zadzwonimy do niej i umówimy cię na spotkanie !
KT:*Mówi oburzona * Mnie ! nie nie nie i NIE !
A:Będziesz bezpieczna .
KT:To dla ciebie idealna okazja żeby się mnie pozbyć !
A:*Krzyczy* Słuchaj ! Ja chcę uratować moją przyjaciółkę ! Błagam pomóż mi .. ja .. ja wiem że to 
ekstremalne ale zaczynam coś czuć .. tu .. w sercu .. jakby ból bo wiem że mogę coś zrobić a nie mogę .
Widziałaś Fabiana ? Ona już nie daje rady ! A co będzie jutro , po jutrze , za tydzień , za miesiąc ? 
No właśnie .. Więc proszę cię raz o pomoc .. ale ty nie chcesz mi jej dać . Nie to nie ! Dam sobie radę
sama ! Tylko potem nie płacz i nie rób siebie Matki Teresy z Kalkuty jak wszyscy będą cię nie nawidzić !

-Amber wychodzi z pokoju trzaskając drzwiami i idzie do pokoju Patricii Joy i Mary -

A:*mówi przez łzy* Musicie mi pomóc  .

C.D.N

Przepraszam że taki krótki ale mam zastój umysłowy i nie mogę nic wymyślić ._. 

Dobra a teraz nominację Liebster Award :

Pierwsza nominacja od bloga :http://familyhoa.blogspot.com


1.Podoba ci się twoje imię?
Tak ;)
2.Dlaczego polubiłeś/łaś House of Anubis?
Polubiłam HOA ponieważ ten serial jest inny . Jest ciekawy , są wątki miłosne *.* 
ciekawa fabuła . Jednym słowem serial jest po prostu zajefajny ^^ x
3.Masz może jakieś zwierzątko?
Tak , Kotka *.*
4.Twoje marzenie to..
Poznać kogoś z obsady HOA 5.O czym teraz myślisz?
Myślę nad odpowiedzeniem na pytanie xD
6.Jesteś w kimś zakochana/ny?Aktualnie
 Nie ;)
7. Wierzysz w miłość na odległość?
Tak .
8.Chciałbyś/chciałabyś wystąpić w House of Anubis?
Oczywiście *-*
9.Lubisz szkołę?
N I E ! :D
10.Masz twittera/facebooka?
Jedno i drugie posiadam .
11.Końcowe pytanie : Smartfon czy tablet?

Zdecydowanie Tablet .


1. Dlaczego założyłaś bloga?
Gdy 
zaczęłam oglądać HOA przychodziły mi do głowy różne pomysły i zaczęłam  
pisać na kartkach scenariusze (z jednej i z drugiej strony) w pewnym momencie 
miałam 20 kartek i postanowiłam że założę bloga żeby kartki nie plątały się po
domu ;)
2. Uprawiasz jakiś sport?
Jeśli liczą się 4 lekcje wf tygodniowo to tak a jak nie to nie xD
3. Śpiew vs taniec?
Emm ... myślę że taniec .
4. Twoje hobby?
Pisanie ;)
5. Lubisz czytać?
Zależy co .. przeczytałam całą sagę zmierzch , wszystkie tomy pamierników wampirów ale nigdy nie przeczytałam całej lektury szkolnej xD
6. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Albo aktorką albo pisarką .
7. Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?
Przyjaciele !
8. Według Ciebie trwalsza jest przyjaźń czy miłość?
Przyjaźń .
9. Ulubiony/a piosenkarz/ka.
Justin Bieber , One Direction , Little Mix , Selena Gomez .
10. Najgorszy przedmiot w szkole to...
Matematyka !
11. Twoja średnia na koniec pierwszego semestr.
albo 3,9 albo 4,0 . :) 


Dziękuję za nominację . W następnej notce nominuję jakieś blogi i zadam pytania bo 
teraz nie mam czasu . No koniec trochę grafiki:

 

 
  \

\


2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x