środa, 7 listopada 2012

Scenariusz 5 ..+ Grafika / by Ita !


                          
                                                                    Hej !
Tu Ja ., Itaa xD . Dobra nie będę się rozpisywać gdyż ponieważ nie mam na nic siły . ok ? :D No to zaczynamy .

F:Nina ...
N:Jednak dało się mnie zastąpić .
F:Nino to nie tak ..
N:A jak ? Fabian nie oszukujmy się tak jak w tamtym roku . Chciałeś być wolny ? Mogłeś powiedzieć ..

-Nina wchodzi do salonu -

N:Hej !
A:Ninaa !

-Amber podbiega do Niny i mocno ją przytula-

N:Amber !
A:Tak ?
N:Gnieciesz mnie?
A:Ahh no to tak . sorry .
-Nina się uśmiecha-
E:Hej Nina !
N:Hej Eddie .
A:Przedstawię ci te dwie nowe lafiryndy . Jedna to Kt Rura
Kt:Kt Rush !!! aa .. i Hej !
N:Hej .
A:A ta druga to Willow ta która myśli że Fabian ją kocha i że będą żyć długo i szczęśliwie !
P:Dobra choć Nino . Pomożemy ci się rozpakować . Eddie ,Joy , Jerome , Alfie ...
Al;Aaa .. idziemy

-wszyscy wymienieni wraz z Niną Amber i Idącym w samym tyle Fabianiem idą do pokoju Amber i Niny -

-w pokoju-

A:Mamy dla ciebie wiadomość .
N:Jaką? Nie mówcie że szukacie pierściania Izydy !
Al:Nie , a co to jest ..
N:emm .. Nic !
A:Ok .. no to .. Jerome , Joy i Eddie są w sibunie . Czy przeszkadza ci to ?
N:No oczywiście że nie ! Przecież Eddie jest moim Ozyrionem , Joy była w to od dawna wpakowana jak i Jerome . Powinniśmy się trzymać razem .
A:Uff .. ulga .
N:Przepraszam ale mogę iść do salonu ?
A:Dlaczego?
*Nina patrzy na Fabiana *
A:Aaa .. idź .

-Nina wychodzi i idzie do salonu-

A:I co . aż tak źle ?
F:Sama widzisz jak jest .
A:Musimy to jakoś naprawić.
Al:A ja mam plan .
J:Ty ... Alfie Lewis masz plan który nie jest kawałem ?
Al:Tak . Czy to takie dziwne ?
Wsz(yscy):Tak .
Al:Chodzi o to że mieliśmy zrobić impre . Mara ma dekoracje . Czemu tego nie wykorzystać .
A:Dobra .. ja biorę Ninę na zakupy . A i tak kupiłam jej sukienkę . Fabian jak my wyjdziemy to ty dasz jej tą sukienkę i napiszesz jakiś słodki tekst . czyli tak . Patricia masz iść po tort razem z Joy . Jerome Eddie pomożecie Marze z dekoracjami Alfie i Fabian . Wy zajmiecie się jedzeniem . No raz raz . Macie 3 godziny !!


-3 godziny później  do swojego pokoju wchodzi Amber i Nina -

N:To były najdłuższe zakupy w moim życiu ...
A:Wiem wiem ... O Nino patrz na łóżko .
N:A co to ?
A:Nie wiem ..

-Na łóżku leży sukienka :

I liścik :

Dla tej jedynej . Fabian .

N:Co on znowu wymyślił ?
A:Nie wiem ale ty idziesz ze mną na dół tylko się przebierz !
N:Ale ..
A:Już !! DO tego te buty :

Ta torebeczka:

A:Szybko !
N:A ty ?
A:Ja idę tak :



A:Dobra idziemy !!

-Dziewczyny schodzą na dół do salonu , przed nie wpycha się Willow , Willow wchodzi do salonu , wszyscy myśla ze to Nina i krzyczą ,, Niespodzianka '' za raz po niej wchodzi Amber i Nina-

N:Zabrałaś mnie tu po to abym zobaczyła jak Świetnie bawi sie Willow z Fabianem ? Uggh .. wrazam do USA ...

C.D.N



Dobra a teraz nie linczujcie mnie za to co napisałam bo po prostu chciałam namieszać :P
Wiem że scenariusz jest jakby to ładnie powiedzieć ,, Dziwny'' no ale właśnie takie lubie pisać xD

Na koniec grafika czyli Nina jako duch (widzi ją tylko Fabian jak coś xD )







:


haahhahaha .. tego się nie spodziewaliście co ? haha xD


To tyle !

Sibuna:*

Ita<3


2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x