poniedziałek, 19 listopada 2012

Ja+nie iście do szkoły= Fragmencik scenariusza+Porównania . / by Ita

                                                                        Aloha ludziska ! :*

Dzisiaj nie poszłam do szkoły ponieważ nie mogę mówić .. ta tak .. zarąbiście boli mnie gardło ale jutro już idę do szkoły :| Będę chodziła z kartką ,, nie mogę mówić .. ok ? '' :D dobrze wiecie że jak nie idę do szkoły
to piszę notkę . Taka już jestem ;3 . Boziuu jak ja chcę wakacje *.* normalnie nie wyrabiam w tej szkole -,-
A wiecie co jest najgorsze ? Że właśnie teraz przypomniałam sobie że mam 1 z matmy i miałam dzisiaj ostatnią szanse żeby zdać ją przed wywiadówką ... płaczę :|
A więc zaczynamy Scenariusz ;33


A:Czy ona w końcu odbierze ? Mówię ci ! Musimy jechać do Ameryki ! I to już !
F:Nie ...
A:Bo?
F:Nie możemy !
A:Ty wcale nie musisz ... ale wytłumacz mi dlaczego nie chcesz .
F:Sam nie wiem .. po prostu boję się .
A:Czego ? Że Nina cie zje ? 

-Komórka Amber dzwoni -

-ROZMOWA-

A:Hallo ?
N:Amber ?
A:Nino ! Gdzieś ty jest ! Znaleźliśmy twoją kartkę z pamiętnika ! Wracaj tu !
N:Chcę wam coś powiedzieć .
A:No dajesz ! Chyba już nic mnie nie zaskoczy !
N:Znajdę wisior bogini Izydy ale bez was .
A:Że co ? Chyba sobie ze mnie żartujesz !
N:Sprawa z maską się nie powtórzy . Zmieniam numer telefonu , mieszkanie , nie dzwońcie na komórkę babci ... pa..

-Nina się rozłącza -

A teraz porównania Gwiazd House of Anubis do różnych znanych osób .

Na początek One Direction .

Harrego porównałam do Fabiana

Harry .


Fabian.

Louis'a porównałam do Jeroma .


Louis

                                             


Jerome 
                                 
Eddiego porównałam do Niall'a .

Niall

Eddie

Alfiego porównałam do Zayn'a xDDD

Alfie

Zayn
Mick'a porównałam do Liam'a :
Liam
Mick


Osobiście wolę BTR od 1D . ;))








DObra to tyle :*


kto wie może jak będzie jakiś komentarz pod tą notką do dzisiaj ukaże się jeszcze scemariusz :D


Decyzja należy do was :*

Sibuna xx






Ita<3

3 komentarze:

  1. Neeext please ;***.
    Też dziś nie poszłam do szkoły :PP

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sie bardzo uciesze jak bedzi jeszce dzisiaj kolejny sceanariusz....ja tez wole BTR od 1D...

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x