piątek, 5 października 2012

Scenariusz+20 000 wyświetleń+Odmiana / by Ita

Hej !

Jestem chora . Mam sporo czasu na napisanie notki więc to robię ;) . Zacznijmy od tego że zaczęłam pisać bardziej oficjalniej . Dlaczego ? Sama nie wiem po prostu dzisiaj rano obejrzałam sobie odcinek HOA na NickHD był to odcinek w którym Nina i Fabian zrywali i po prostu znów zakochałam się w house of Anubis . Po prostu nie wiem może dlatego że jak zakochałam się pierwszy raz to też byłam chora ? Ostatnio bardzo przestroiłam na Pamiętniki Wampirów . Właśnie jestem w środku 6 księgi :) . No ale House of Anubis po prostu nie da się zapominać . To takie ... PIĘKNE ! Hoa ukazuje prawdziwą miłość , poświęcenia i przyjaźń a także zdrady . Według mnie nic temu nie dorówna ! Pamiętniki Vampirów ... no cóż tnie to samo . Nie wiem jak wy ale ja mam taki jakby .. no takie coś co .. nie po prostu pokarze wam to :

MOJE ULUBIONE SERIALE I FILMY :


SERIALE I SERIALE TYPU ,, WAMPIRY I ZAGADKI ''

1.House of Anubis (Tajemnice Domu Anubisa )
2.Pamiętniki Wampirów .(Serial)
3.Cała saga zmierzch .(Film)
4.Saga zmierzch ( Ksiązki)
4.Pamiętniki Wampirów (Księgi) .

Według mnie po prostu lepsze są seriale ale książki również ciekawe ! :]


Jeśli chodzi o odmianę to możecie się teraz spodziewać ode mnie wszystkiego . Czyli np. raz dam pamiętnik raz opowiadanie raz historyjkę a raz scenariusz . Nie chcę robić grafiku bo nie lubię być do czegość zobowiązana i potem się z tego ne wywiązywać .

Następnie zapraszam na scenariusz pod tytułem ,, Że Wath the fuck ? '' :D Bardzo często mówię że wtf więc myślę że przyzwyczajcie się do tego :D

Scenariusz :

-na dół zbiegają Eddie , Jerome i Amber -

A:Zamknij się pacanie ! Bo cię jeszcze usłyszą ! Tu nie Austria ! Tu się mówi normalnie !
J:Amber ?
A:Tak?
E:On pojechał do Australii .
A:AAaaa ... to dlatego nigdy nie mogłam dogadać się z moją kuzynką ...
E:Masz kuznkę w Austrii ?
A:Tak ? Nie widziałeś mojej koszulki ,,, I hate Austria '' ?
Mi:Chcecie pomóc NInie . czy nie?

-zapada cisza , wszyscy wymieniają się spojrzniami -

A:Skąd ty wiesz o Ninie ?
Mi:Nie ważne ale wiem gdzie jest Nina .
E:Gdzie ?
Mi:Musimy iść do ....

K(laus):Do kond ?

-wszyscy się obracają w strone drzwi -

J:Kim jesteś ?
K:Bardzo źle że nie wiesz .
A:Czego chcesz ?
K:Was ..
E:Po co ?
K:Exsaless  Exsaless  Gadless En Exsaless  Felenciss Amber Jerome Eddie .. przepraszam jak masz na imię ?
Mi:MMmmiicckk .
K:Exsaless  Exsaless  Gadless En Exsaless  Felenciss Amber Jerome Eddie Mick and Me To Hallekusis .

-Amber , Eddie , Jerome , Mick i Klaus znikają i pojawiają się w jaskini .-



-Sen Fabiana-

-Polana naznaczonych -

F:Co się dzieje ? Gdzie ja jestem ?

-z oddali -

N:-bardzo cicho - Fabian ..
F:Nina ? Nina !!
N:Fabian?
F:Nino . Kocham cię .
N:JA ciebie też !
F:Gdzie jesteś ?
N:Widzę cię !

-Nina biegnie do Fabiana i wpadają sobie w ramiona -

N:Jak mogłeś ? Jak mogłeś mi to zobić ! Myślisz że byś tu trafił ? Myśl Fabian , Myśl !
F:Myślałem że to jedny sposób by znów się zobaczyć a choćbym miał zginąć to chciałem zobaczyć cię , obok mnie , nie ważne jakie ryzyko to niesie . Zrobił bym to jeszcze raz ! A nawet dwa .!
N:Przepraszam .. to moja wina . Wybacz mi ale muszę iść ratować Amber , Jeroma Micka i Marę . Muszę !
F:Co ?
N:Do następnego snu .

-Nina całuje Fabiana w policzek -

N:pa -coraz ciszej-
F:Pa ...

-Fabian się budzi -

-puk puk xD -

F:Kto tam ?
Jo:Joy ,
F:Joy daj mi spokój !
Jo:Ale Fabian ..
F:Idź sobie!
Jo:ale ja wiem jak wyciągnąć Ninę !

-Joy wchodzi do pokoju Fabiana -

Jo:wiem .

-w Jaskini -

K:Co wy na to , pobawimy się w zabawę . Jeden z was wyjdzie jeden z was zginie jednen z was dostanie jedne z was polegnie .No to zaczynamy , Entliczek pentliczek czerwony guziczek na kogo wypadnie ten .. wyjdzie -pokazuje na Mick'a- Idź zanim się rozmyślę ! już !

-Mick z przerażeniem ucieka -

K:Dobra teraz entliczek pentliczek żółty guziczek na kogo wypadnie ten zginie . -pokazuje na Jeroma -
J:Puk puk Jerome . Czas na śmierć !


-W domu Anubisa . -

P:Trudy . Gdzie Amber , Jerome i Eddie ?
T:Nie mam pojęcia ! Szukam ich od rana , może pójdę zgłosić to Viktorowi ?
P:Nie ! Ja .. ja ich poszukam ?
T:Ok ..

-Patricia wyciąga komórkę . Pisze sms'a do Amber , Eddiego i Jeroma -

Do Eddiego :
Gdzie jesteś ? szukam cię ! Wróć szybko .
Do Jeroma :
I gdzie się włóczysz pacanie ?
Do Amber :
Amber , wróc do domu !

P:Gdzie oni są ?

-w jaskini -

-trynnn , trynn :D -

K:Co tam sie dzieje ,
A:DOstałam sms'a .....
K:Pokarz !
A:nie !
K:-bierze jej komórke- -czyta- Amber wróć do domu !
A:Oddaj !
K:Śmieszne ! Ty też zginiejsz !

-Pojawia się Eveline-

Ev:Klaus nie !

-klausrani ciężko Amber -

Ev:ja ja .,
K:Eveline ! Evaelineee !
Ev:Jak skóra piękna zostanie zraniona , dawczyni życia umrze ..




C.D.N


W następnych scenariuszach :

Mara i Mick odnajdują Jeroma i Amber .
Nina ukazuje się Klausowi , Jeromowi Marze i Micku .
Patricia wkracza do akcji .
Jerome będzie na polanie naznaczonych .
Joy i Fabian chcą wyciągnąć Nine i Jeroma przez przypadek wyciągają Brada  i Sam .

I wiele więcej intryg , reszty zdradzać nie będę !





Na koniec 20 000 tysięcy wyświetleń :

Mamy 30 obserwatorów !!!

Ilość komentarzy 366  !!!!

Dankee ;33

Podziękowania :












To tyle ! Jeszcze raz dziękuję . Pracuję nad konkursem dla was ;)) .

2 godziny pracy nad notką :D

Pytanie do was w ankiecie:
Czy chcecie konkurs ?

Pozdrawiam xx


Ita<3

4 komentarze:

  1. Super notka . Chcemy konkursssss ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper :D. Dawaj ten konkurs, tylko mam prośbę - żeby to nie był graficzny, nie mam takich programów, prócz Painta xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! KLAUS!!!!!!!!!! Jak sweet!! I nie masz za co dziękować!! My jesteśmy z tobą!! Pamiętaj i dziękuję słońce!!! A masz jakieś blogi o TVD??? TYPU: DAMON,ELENA,KLAUS,CAROLINE,STEFAN, ALARIC, KATHERINA,TAYLOR, BONNIE, JEREMY, BEKHA, KOL, ELIJAH, Matt, Anna ??? Z chęcią będę czytała!!!! Mam hopla na tym punkcie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x