niedziela, 28 października 2012

Scenariusz czyli nowy 3 sezon :D /by Ita;3


                               
Nie jesteś członkiem domu Anubisa, jeśli nie jesteś Patricia rzuca coś w twarz.

Hejj !
Tak tak .. to znowu ja będę was zanudzać :D Bo przerwie pd bloga mam nowe pomysły :D Dobra przede wszystkim jestem pod jarana promem 3 sezonu :D BEZ SKOJARZEŃ PROSZĘ ! Dobra a więc nowe scenariusze będą w dużej mierze ,,opierać'' się na promach .Nowe oznaczenia to : *PRZYKŁAD*- oznacz że ktoś mówi w tekście do wszystkich i do innych lub coś robi . Poza tym reszta stare oznaczenia . Dobra no to zaczynamy ! Sibuna !

Scenariusze będą kontynułacją 2 prawdziwego sezonu House of Anubis . Imiona będą troszkę zmienione .
W domu Anubisa , Salon .

V:Proszę ! Szybko siadajcie ! Nie mam czasu ! *mówi do fabiana*Szybciej chłopcze ! Nie mam czasu !
F:No ale ja szukam Niny . Nie ma jej jeszcze .
V:Ten komunikat dotyczy jej ! Szybko !

-wszyscy siadają -

A:Czy coś jej się stało ?
Al:Albo gorzej ! Może kosmici ją porwali !
F:Alfie ! Cicho !
V:Panna Martin nie będzie już z wami chodzić do szkoły .

_ wszyscy mówią w tym samym czasie_
F:Ale jak to !
J:CO pan jej zrobił ?
A:Ale ...

V:Cisza ! To była wyłącznie jej decyzja . Żegnam i pamiętajcie dzisiaj idziecie spać o 21:00 !
E:Ale czemu ?
V:Ty Eddisonie pójdziesz spać o 19:00 żebyś się nam tu nie przemęczał .
E:Ale ...

-Viktor wychodzi-

E:...Świetnie .
P:Nie odgryzłeś się mu ?
E:Nie mam humoru .. ty też nie powinnaś .
P:*mówi sarkazmem* Skaczę z radości .. 

F:Dlaczego ona mi nic nie powiedziała ...
A:Może nie chciała cię ranić ?
P:Fabian .. ona zbyt dużo ty przeszła .. sama nie chciałabym tu  wracać po tym co się tu stało .
A:To w takim razie z kim będę w pokoju ?

-Do salonu wchodzi dziewczyna o czarnych lokowanych włosach a za nią dziewczyna w prostych włosach w kolorze ciemnego blondu z kwiatkiem w ręku -

KT(Rush): Hej ! Jestem Katerina Rush ale mówią na mnie KT Rush ..
A:Hej .. jestem Amber ..
KT Rush:Amber .. Amberr .. czekaj .. *patrzy do książeczki* ahh .. Jesteś Amber Milington ?
A:Tak ? 
KT Rush: Będę twoją współlokatorką ! 
A:Aha ... *Amber obraca się i mówi ciszej , przez zęby i ostro - Fabian daj mi komórkę ! Już !
F:Allee po co ci ?
A:Już !
F:ok .. masz ! *daje amber kome*

-Amber wychodzi -
-w korytarzu -

A:Nina !
N:Amber !
A:Wytłumacz mi dlaczego wchodzą ty jakieś 2 laski a ciebie tu nie ma ?




I jak ? 



Pozdrawiam ! xx




SIBUNA ! 






Ita<3


2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x